Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg forsøger at reklamere for min hjemmeside hovedsageligt på Facebook, men jeg er gået lidt i stå. 

Jeg vil høre hvilke andre muligheder der er, og hvad jeg kan gøre for, at folk kommer videre fra forsiden. De fleste kigger desværre fra mobilen af, og så ser layoutet anderledes ud og er mindre overskueligt.

Ændrer jeg på forsiden så det ser godt ud på telefonen ser det til gængæld helt forkert ud på computeren. 

Hos JT-eXtra sælger vi produkter til god kvalitet og lave priser, som fx denne brandslukker: http://www.jt-extra.dk/produkt/firepal-home/

Men folk nøjes med kun lige at klikke ind på produktet når det endelig er.

Er det normalt, eller gør jeg noget helt forkert.

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du kan vælge, at dine annoncer på Facebook udelukkende skal vises på desktop/computer.

Derudover er det vigtigt, at du har en remarketing pixel installeret på hjemmeside, så du kan målrette annoncer til dem der har besøgt hjemmesiden.

På den måde kan du også få besøgende på din hjemmeside på mobilen og give dem en remarketing annonce på Facebook, som kun vises på desktop. Her kan du så vælge at sende trafik til dine produktsider eventuelt med en carousel annonce, hvor flere produkter vises i samme annonce.

Jeg håber det giver mening :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam 

Uanset om folk tilgår din webshop på mobilen eller PCen må jeg ærligt indrømme at jeg tvivler på du kan lokke særligt mange kunder til køb med det nuværende design. Jeg ved ikke om du har nogle tal der skulle modbevise denne påstand? 

Hvis jeg var dig ville jeg arbejde hen imod et langt mere professionelt indtryk end det nuværende. Det er vigtigt at du skaber en vis form for tillid mellem dig og dine besøgende / potentielle kunder. Sørg for at lav nogle stilrene linjer, samt hold fokus på at signalere den kvalitet som du selv nævner jeres produkter har. 

I forhold til andre medier kunne du eventuelt overveje Google AdWords. Her kan du opnå synlighed i Google overfor potentielle kunder, der søger aktiv på netop dine produkter. Altså yderst relevant trafik. 

Vi udarbejder webshop samt yder assistance med online markedsføring, herunder Faceboog og Google AdWords. Du er meget velkommen til at kontakte mig uforpligtende for at høre om dine muligheder. Fang mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller på tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg). 

Uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke med markedsføringen :-) 

Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens få det til at se "rigtigt" ud på både computeren og smartphone. Søg eventuelt efter responsive design på google og læs et par artikler om dette. Hvis ikke du har kode-erfaring, kan du bl.a. finde folk på Fiverr der kan gøre din side nogenlunde responsiv for meget få penge, har selv erfaring med at udliciterer denne slags opgaver.

Tag evt. et kig på min hjemmeside: www.cityzound.com - dette blev gjort af en fra Fiverr til $5, og har ikke rettet i det efter jeg har fået det tilbage. Kan evt. give dig navnet på vedkomne hvis dette ønskes. Det er ikke til et 12-tal, men det er god value for money ;-) 

Derudover tror jeg det genrelle design på din hjemmeside skræmmer mange kunder væk, ville i hvert fald ikke selv personligt stole på en lignede hjemmeside (rent visuelt).

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kigger jeg fra computeren og ikke fra mobilen, så tag lige det i mente.

Mine første tanker går på at hjemmesidens design ser forældet og amatøragtigt ud. Der er næsten heller ikke noget call-to-action på shoppen.
Jeg tror ikke det er dine produkter, målgruppe eller annoncerinsplatform, som er dit problem, men mere din shop.
Hvis jeg var dig, ville jeg overveje at få lavet et design med fokus på brugervenlighed og call-to-action. 

Håber det kan bruges :-)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Før end ud springer ud i noget vildt og starter forfra med nyt design til din hjemmeside så prøv at undersøg følgende.

1. Hvor mange % af dine besøgende bliver kunder. Der skal faktisk rimelig mange igennem en typisk webshop før end man får et salg. Er du på 2-3% er det faktisk rigtig godt. Er du mindre så vil det give mening af begyndte at kigge på større ændringer for at komme højere op.

2. Angående dine annoncer, hvor på siden leder du dem hen. Direkte til et produkt eller til forsiden?

3. Ved mig er din side lidt langsom, så hver gang jeg trykker på et link venter jeg på siden. Det kan let koste kunder. Nu kan jeg se du er hos gigahost og går ud fra det er en shop der er sat op der. Måske du kan arbejde lidt med dem med hastigheden. (Men inden du gør noget så test lige selv af, det kan være det bare er mig der er uheldig at siden er belastet)

Din side er allerede responsive så den del er fint, men jeg kan se at menupunkter forsvinder fra menuen når jeg er på mobilen så jeg kan kun se "Forside, Om os, Kontakt, Tilbud" Så alle dine menuer med produkter sider er væk. Tjek med gigahost hvorfor det sker.

Nå det var lige et par korte pip herfra, håber du kan bruge det til noget :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres rigtigt gode tanker og feedback

Jeg har lidt af et projekt at gå i gang med :)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et tillæg til mit forrige indlæg.

Din side er responsive, men når jeg besøger den fra min mobiltelefon så kommer jeg faktisk først ind på en mobil udgave af din hjemmeside, og så kan jeg vælge at se den fulde version af hjemmeside og så kommer jeg over i dit responsive design.

Her vil jeg mene at du bør og kan fjerne den mobile udgave af hjemmesiden og bare bruge den i forvejen responsive hjemmeside du har.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit tip.. jeg vil prøve at læserne mig frem til hvordan det skal gøres ☺

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam. 

Ud fra din problemstilling, vil jeg nok også arbejde meget målrettet med markedsføringsstrategi. Nu kender jeg jo ikke tal fra hverken hjemmeside eller Facebook, men umiddelbart vil jeg også kigge på om du bruger de rigtige medier i forhold til dit produkt. Her vil jeg gerne hjælpe dig, såfremt du skulle have behov for dette.   

Som de andre har skrevet, så er der nogle udfordringer i forhold til dit site, men det er du sikkert allerede i gang med.  

Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt! 

/Anita 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)