Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til ca pris

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 16. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil det ca koste at få en til at lave en hjemme side for en ? :-) til scooter dele og Brugte scooter/knallert og mulighed for Reparation osv.
Mange tak på forhånd :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 23:07

Er det en webshop, hvor du vil sælge produkter og ydelser? Eller en handelsplatform? Det er lidt svært at tyde hvad det er du helt præcist gerne vil have.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 16. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:52

Det er en hjemme side med vare og priser både på scooter og scooter dele og priser på time løn og måske andre småting som skal vedhæftes :) men pt kun til en mindre scooter forhandler

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:44

Hej Nick

Det lyder til at være et projekt der er lige til at gå til. I den forbindelse vil jeg meget gerne være behjælpelig med en pris på udarbejdelsen af din nye hjemmeside.

Jeg har et par konkrete spørgsmål til din forretning samt behov, som jeg ønsker at stille dig. Du er derfor meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller give mig et kald på tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg).

I mellemtiden kan du besøge vores hjemmeside hvor du kan læse mere information omkring vores hjemmeside og webshoppakke, samt se et større udvalg af referencer. link: www.erhvervshjemmesider.dk

Håber på at høre fra dig :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)