Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv vist på Google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Fra  www.brugfor.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Min kollega og jeg har forsøgt os med en hjemmeside, men vil gerne frem på Google, er der nogen her inde der har gode råd til dette, og lidt råd og hjælp til linkbuilding Venlig hilsen Steen og Esben http://www.brugfor.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I lagt en strategi for hvilke søgninger I ønsker at blive vist på?

Først og fremmest bør I lave en klar plan for hvilke søgeord vægter højest.

Dernæst bør I kigge på jeres indhold og optimere dette med udgangspunkt i jeres valgte søgeord.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben.

Jeg giver Simon helt ret. I skal sætte jer ned og lave en slagplan for hvilke keywords(søgeord) i gerne vil findes på google med. Når i har gjort dette, så skal i først kigge på den interne SEO og derefter den eksterne.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Simon og Alexnder skriver! + Definer jeres målgruppe(r). Gør indholdet relevant i forhold til dem (Både tekst og brugervenlighed). Linkbuilding bør være en del af jeres markedsføringsstrategi, hvor I også definere hvilke medier der er relevante for jeres målgruppe(r). I skal huske at lave en handlingsplan, hvor I beskriver hvornår I gør hvad. 

At lave sådan en plan, vil også give jer ro og I vil få nemmere ved at evaluere på hvilke tiltag, der  virker. :) 

Jeg har nogle tilbud pt. hvor jeg underviser i "Mentalt overskud på marketingkontoen" - Måske dette kunne hjælpe jer lidt på vej. Kontakt mig gerne, hvis I ønsker at høre mere om dette :) 

/Anita 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en uhyre stor opgave du har forude, medmindre du fokuserer 100% på nogle af kategorierne og dropper andre. Det er alt for bredt et område at skulle dække ind og have kendskab omkring. Selv hvis man arbejder med SEO til dagligt, ville det være en stor opgave. 

Det er en affiliate side, et område hvor der allerede er stor konkurrence. Her plejer de med mest succes at være målrettet knivskarpt mod et lille område eller niche, og så laver man en ny side til et andet lille område. Du kommer til at skulle konkurrere på Google med mange som er rigtig dygtig til SEO, og det er rigtig svært med så mange områder der skal dækkes ind samlet på 1 side. 

Jeg ville skrue ambitionerne lidt ned med hensyn til kategorier, og starte med kun 1 område. Bare min mening :)

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Fra  www.brugfor.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene, jeg tror du har ret i jeg har gabt over for meget, vil prøve som der bliver sagt at koncentrer meg om et emne spm jeg ved en del om og så prøve at gå den vej

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)