Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate råd

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Håber I kan hjælpe mig med følgende spørgsmål.

Jeg har i længere tid overvejet at kaste mig ud i et Affiliate projekt - Det har jeg så gjort nu, med et helt nyt domæne og er nu kommet så "langt" at jeg har fundet "mit" emne, vinkel og et domænenavn og skal til at opbygge siden, samt skrive indhold.

Mit spørgsmål går på om hvorvidt jeg skal tilmelde mig Affiliate netværks inden jeg begynder at bygge siden, eftersom at meget af indholdet jo gerne skal omhandle de produkter (links) som er relevante for de forskellige netværk. Eller om jeg skal bygge siden op og lave indhold/artikler, samt linke siden op og begyndt at få trafik inden jeg tilmelder mig affiliate netværkene. Og så tilpasse alt indholdet efterfølgende?

Håber meget I har nogle gode råd og input til mit lille sofa projekt.

Vh. JChristiansen

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ansøge hurtigst muligt, hvis det gør processen nemmere for dig. Det er dog ikke på grund af pengene, fordi du på kort sigt med høj sandsynlighed ikke vil have trafik nok til at genere en væsentlig indtægt.

Du kan oprette dig hos partnerads og blive godkendt hos de fleste annoncører allerede i dag. Du risikerer dog, at der er nogle, som vil gennemgå din ansøgning og afvise dig på grund af manglede indhold eller lignende.

Skal du ansøge hos adservice eller euroads, bør du nok vente med at ansøge til at du har indhold på din side og lift trafik. Du vil med høj sandsynlighed blive afvist, hvis du ansøger og ikke har indhold på din hjemmeside.

Hvis du er meget opsat på at blive tilmeldt hurtigt, er jeg sikker på, at du kan sende en mail med din plan for din hjemmeside og høre ad, om du ikke kan blive tilmeldt med det samme.

Jeg mener dog ikke, at reklamer er så vigtige i starten fordi du sjældent har trafik til at kunne genere en indtægt.

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input. 

Det giver god mening det du skriver og Jeg er helt med på at den ikke vil generere omsætning i starten.

Formålet med en hurtig tilmeldning var at kunne tilpasse det konkrete indhold til de kunder netværkene har i stald. Så jeg ikke skal lave dobbelt arbejde.

Konceptet bag min side, vil uagtet tilmeldnings tidspunktet kræve at jeg linker til nogle konkrete produkter, så Jeg tænker at jeg lige så godt kan linke til de "rigtige" produkter til at starte med, fremfor at linke til tilfældige produkter som alligevel skal tilpasses efterfølgende.

Efter at have læst dit input, hælder jeg nok til at vente med at tilmelde mig Affiliate netværkene til i luften, med nogle artikler og eksempler på produkter.

Tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fx start med partners-ads, læs some guies, opret side, tjen penge :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ansøg med det samme; på denne måde opnår du et overblik over hvor der er mulighed for at tjene penge. Kun fordele... Ingen ulemper.

Venlig hilsen
Alexander Larsen

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input!

Vh JChristiansen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)