Jeg synes der mangler noget der tilgodeser brugervenligheden i almindeligehed. Lav en sidebar i siden på dine kategori og produktsider, med relevante segmenteringsmuligeheder såsom pris, kategori, størrelse mm.
Endvidere synes jeg at dine menuer klumper en del i topmenuen. Enten skal du frigive mere plads, ellers synes jeg du skal fjerne den sekundærer. Har du noget data på i hvor stort et omfang dine besøgende benyttet disse?
Har nogle af henvendelserne været konkrete? Måske kan du bruge deres informationer til at "putte det bokse" og så danne dig et overblik over de udfordringer de måtte have. Det kan evt. give dig noget konkret at arbejde videre med.
Deres henvendelser er super vigtige informationer til at øge din brugervenlighed. Hvis du har brug for hjælp til at omsætte deres udsagn til konkret handling, så send mig en besked, så kan vi tage en dialog omkring dette :)
Umiddelbart er siden meget opdelt i fastlåste sektioner. Det kan være en fordel, men nogle af dine sektioner indeholder meget få varer. (Eks. Fjerkoste). Dvs. at hvis jeg er på fjerkoste-siden, så ser jeg ingen andre produkter, og jeg skal aktivt selv vælge hvor jeg nu "vil-hen".
Jeg bliver ikke inspireret af siden til måske at købe andre varer, jeg skal aktivt selv vælge hvad jeg er ude efter.
Så er der nogle små-tekniske ting ved siden som fanger mit øje:
Billederne i slideren på forsiden har ikke samme størrelse, så slideren hopper lidt når den skifter. Der er stavefejl i "GRATIS FRAGT I HELE DANMERK" Hvad er DANMARK? Dine produktbilleder har ikke samme størrelser, det gør oversigten lidt rodet. De produktbilleder du selv har taget (Formoder jeg) er langt fra så lækre som model-billederne. Brug evt. lidt penge på probilleder.
Desuden mangler jeg lidt mere information omkring produkterne (materiale, vaskeanvisning, kvalitet, osv.) <- Ved ikke om det er vigtigt eller ikke.
Der var lidt problemer med søgningen på siden. Hvis jeg skriver "fjerkost" kan den ikke finde nogle varer. Skriver jeg "kost" så finder den ikke fjorkoste.