Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer solbriller og ure - hvor og hvordan får jeg det afsat?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Fra  PRIMADeals.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ligger inde med parti designer solbriller (ca. 7.500 stk) samt designerure (ca. 500 stk) som jeg ikke helt kan finde ud hvordan jeg kommer af med på bedste vis. Partiet er opkøbt som konkursbo.

Det tager jo en pæn tid at komme af med via ny webshop, så tænker engros er den mest oplagte mulighed.

Er det bedste bud optikere, andre detailforretninger eller webshops? Har I nogen idé om hvor stor en mængde de forskellige kan aftage? De fleste optikere er jo organiseret i kæder eller har fælles indkøbsaftaler, så det er vel ikke butikkerne man direkte skal henvende sig til eller?

Solbrillerne har en vejl. udsalgspris på mellem kr. 600-1.000 (normal indkøbspris kr. 200-340) og urene vejl. kr. 700-2.800,- (indkøbspris kr. 280-1.100,-). Hvad er en realistisk pris, jeg kan få for dette?

Kort og godt, hvordan kommer jeg bedst i gang og er der måske nogen med lidt insiderviden, som jeg kan have gavn af? :-)

På forhånd tak!
Brian

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget af det afhænger vel også af din salgspris og hvilke mærker det er/udvalget. Vil da gerne have en mail med mere information: Lasse (A) lasselykke.dk

Vh Lasse

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Fra  PRIMADeals.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Det kan du have ret i :-)

Salgsprisen afhænger igen af mængden, men forventer ikke jeg kan få den normale salgspris/indkøbspris som jeg har angivet, men selvfølgelig gerne tæt på. Mig bekendt regner branchen normalt med en avance på indkøbspris eks. moms x 2,5 = udsalgspris. Med de angivne indkøbspriser er avancen dog oppe på 2,9.

Der er tale om mærket Barito design of Copenhagen.

Jeg sender dig en mail med mere info mærket.

Venlig hilsen

Brian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)