Jeg søger en webdesigner, som kunne være interesseret i et samarbejde. Hilsen Mahyar |
Hej Mahyar.
Vi har kørt firmaet Siteart.dk i en del år, vi har leveret alt fra store hjemmesider til små og wordpress og prestashop mm.
Jeg søger en webdesigner, som kunne være interesseret i et samarbejde. Hilsen Mahyar |
Hej Mahyar. Vi har kørt firmaet Siteart.dk i en del år, vi har leveret alt fra store hjemmesider til små og wordpress og prestashop mm. |
Hej Mahyar Prøv at se inde på elance du kan se en guide her http://onlinebijobber.dk/komplet-guide-til-outsourcing-med-elance/ Håber det hjælper. |
Hej :) Kan du beskrive lidt yderligere hvad det egentlig er formålet er med samarbejdet? Hvad bringer du med til bordet? :) |
Hejsa, Jeg er sikker på at du vil få flere henvendelser hvis du kommer med en lidt mere dybdegående beskrivelse af hvad du selv kommer med i projektet. Held og lykke :-) |
Hej alle, Jeg takker for alle henvendelser. Både i tråden og dem der har skrevet til mig. Dem er har skrevet til mig vil i disse dage blive kontaktet. Venlig hilsen Mahyar Farshi |