Hej Aminos Jeg har i længere tid tænkt over muligheden for at starte en mindre virksomhed op, som skal fungere som sidebeskæftigelse ved siden af mit studie og arbejde. Formålet med projektet er ikke at genopfinde den dybe tallerken indenfor digital markedsføring, men derimod at kunne levere et godt, solidt og ikke mindst samlet produkt. Der er rigtigt mange om buddet, og markedet er allerede godt mættet. Men med den korrekte stategi, ser jeg gode muligheder for at kunne opbygge en kundebase. Målet er at kunne levere en samlet løsning, der indbefatter en markedsføringsstrategi lavet efter virksomhedernes behov. I første omgang vil dette indebære køb og opsætning af domæne og hjemmeside/fb/instagram mv., tekst- og mulitmedieproduktion samt grundlæggende SEO og markedsføring. Vores målgruppe er de små og mellemstore, der har en enten ikke eksisterende eller en dårlig digital profil. Derfor søge jeg søger en partner, som har forstand på udvikling, design og opsætning af hjemmesider - samt har grundlæggende viden om søgeoptimering mv. Jeg er selv studerende på Københavns Universitet, men arbejder også som freelancefotograf - både fotografi og videoproduktion. Jeg har har også erfaring fra salgsbranchen, hvor jeg har arbejdet som sælger i flere virksomheder. Så hvis du selv er studerende, eller bare har lyst til at prøve kræfter med projektet sammen med en anden, der ikke har de helt store erfaringer indenfor iværksætteri, så håber jeg at høre af dig. Det skal først og fremmest være sjovt, udviklende og lærerigt - så skal resten nok komme senere. Men selvfølgelig er det meningen, at indtjening og arbejdstid skal hænge sammen i det lange løb. |
Jeg har selv lavet følgende hjemmeside: www.lengaard.com, men ved ikke om det er stort nok til dit behov?
Mvh. Mathias