Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompetencer i webdesign søges til ideudvikling og opstart.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminos

Jeg har i længere tid tænkt over muligheden for at starte en mindre virksomhed op, som skal fungere som sidebeskæftigelse ved siden af mit studie og arbejde.

Formålet med projektet er ikke at genopfinde den dybe tallerken indenfor digital markedsføring, men derimod at kunne levere et godt, solidt og ikke mindst samlet produkt. Der er rigtigt mange om buddet, og markedet er allerede godt mættet. Men med den korrekte stategi, ser jeg gode muligheder for at kunne opbygge en kundebase. 

Målet er at kunne levere en samlet løsning, der indbefatter en markedsføringsstrategi lavet efter virksomhedernes behov. I første omgang vil dette indebære køb og opsætning af domæne og hjemmeside/fb/instagram mv., tekst- og mulitmedieproduktion samt grundlæggende SEO og markedsføring. 

Vores målgruppe er de små og mellemstore, der har en enten ikke eksisterende eller en dårlig digital profil. 

Derfor søge jeg søger en partner, som har forstand på udvikling, design og opsætning af hjemmesider - samt har grundlæggende viden om søgeoptimering mv.

Jeg er selv studerende på Københavns Universitet, men arbejder også som freelancefotograf - både fotografi og videoproduktion. Jeg har har også erfaring fra salgsbranchen, hvor jeg har arbejdet som sælger i flere virksomheder.

Så hvis du selv er studerende, eller bare har lyst til at prøve kræfter med projektet sammen med en anden, der ikke har de helt store erfaringer indenfor iværksætteri, så håber jeg at høre af dig. Det skal først og fremmest være sjovt, udviklende og lærerigt - så skal resten nok komme senere. Men selvfølgelig er det meningen, at indtjening og arbejdstid skal hænge sammen i det lange løb. 

Alle andre der har noget at byde ind med vil jeg selvfølgelig også gerne høre fra. Konstruktiv kritik er MERE end velkommen.

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Lengaard Groups Skrevet kl. 12:38

Jeg har selv lavet følgende hjemmeside: www.lengaard.com, men ved ikke om det er stort nok til dit behov?

Mvh. Mathias

Fra Riga
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:02

Hej, dit samarbejde tilbuddet lyder godt. Jeg vil gerne tale om det i private. måske du kan sende mig e-mail til niklavs.b@gmail.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Fra  SOLO marketing Skrevet kl. 00:59

Hej

Jeg har selv været i gang med en lignende virksomhed i snart et års tid med god succes og har hjulpet mange virksomheder på vej -nogle med enkeltstående opgaver og andre som et fast samarbejde. 

Der er helt klart et marked for at hjælpe SMV med at få mere ud af deres markedsføringskroner og sikre et professionelt udtryk. 

Jeg lægger i modsætning til dit oplæg, op til at have en 360 grader fokus på markedsføringen og inddrager således ud over digital markedsføring også tryk, PR og kundeoplevelse. 

Du kan se mere på http://solomarketing.dk 

Du er velkommen til at kontakte mig både i forbindelse med samarbejde/partnerskab og erfaringsudveksling. Jeg holder til i Silkeborg og opererer primært i det øst- og midtjyske, men har dog også enkelte kunder på Sjælland og Tyskland. 

Du kan kontakte mig på 42 36 15 40 eller dp@solomarketing.dk 

Bedste hilsner

Dennis Pape

Fra Græsted
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Ikonet Skrevet kl. 16:30

Hejsa Weisenstein, jeg synes at dit indlæg og dine kvalifikationer er interessante... særligt erfaring med salg

Vi har allerede et webbureau med fokus på komplekse webløsninger, men mener også at kunne lave noget på det marked du beskriver.

Kan du ikke kontakte mig på martin@ikonet.dk, så kunne vi måske fortsætte dialogen dér? :)

P.s. Jeg hoppede med på DSLR bølgen for 5 år tilbage og har noget erfaring med videoproduktion (og en del gear! :) Jeg har flere kunder der efterspørger video- og fotoydelser.

Go' dag!

-Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)