Hej Kevan
Jeg har lige taget et hurtigt kig.
1. Dine links i øverste højre hjørne forekommer mig forvirrende. De fanger mit blik med det samme jeg kommer ind på siden. Da de potentielt ikke er væsentlige i forhold til en egentlig søgning, så fjerner det fokus fra det øvrige på siden.
2. Måske en kontaktformular på siden "erhverv" ville være at foretrække. At skulle klikke på "book møde" er et overflødigt klik, som kan koste eventuelle forespørgsler.
3. Det samme gælder under "book møde" :)
4. I shoppen: Hvis jeg klikker på printere og vælger en tilfældig, så er specifikationerne en meget lang liste på en ellers tom siden under billedet. Måske I kunne samle det i en boks midt på siden, så det bliver mere læservenligt samt få siden til at fremstå mere "fyldig" :)
5. Mon I har relevant tekst nok på bl.a. forsiden, til at gøre den søgevenlig? Måske lidt info om hvilket udbytte man får ved at vælge det ene produkt fremfor det andet i shoppen. Det handler jo købelyst og ikke alle kan vurdere det ud fra specifikationer (I hvert fald ikke mig ;))
Det var lige et par hurtige herfra. Sig til, hvis I har brug for yderligere hjælp eller sparring :)
/Anita