- Okay, har også skelnet mellem det og billy, men tænker jeg tager dinero, nu du anbefaler det ;)
- Hvis jeg ikke forventer at omsætte for mere end 50.000 behøves jeg da ikke at momsregistrere? Dog ved man aldrig.. Så er det bare at ringe til SKAT, hvis jeg kan se, vi er godt der henad?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Eksempel: (Bare lige så jeg forstår det 100%)
- Hvis jeg indberetter til skat, at mit forventede overskud er på 40.000 (Kan så løbende ændre det), hvorefter jeg skriver mine indtægter/udgifter ind på dinero + fakturaer løbende gennem året.
- Når jeg så kommer til at skulle indberette skat, og mit overskud ligger på 46.000 kr., så er regnstykket således, hvis jeg forstår det rigtigt?
----------------------
46.000*0,92 = 42.320 kr.
42.320*0,58 = 24.545 kr.
-----------------------
Så har jeg betalt 21.455 kr., og har 24.545 kr. tilbage.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Sorry, for det lange svar, men forresten har det noget negativt med sig, altså skal min mor betale mere, eller f.eks. mister hun noget el.lign., hvis det står i hendes navn?