Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop med kunde-abonnement

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg går med en ide, og før jeg går videre med det, vil jeg gerne have svar på et par spørgsmål.

Jeg ønsker at finde en webshop-løsning hvor kunder kan oprette sig og modtage en pakke hver måned til et fast beløb

Kan jeg finde en færdig løsning på sådan en webshop? Eller skal jeg have fat i en som kan lave det.

Det er ikke en shop med mange ting. 5 kategorier med 3 forskellige pakker (stor, mellem, lille) og så lidt billeder af div. Produkter i pakkerne.

Hvad vil sådan en side koste?
Hvordan med aftale med nets/teller osv. Er de glade nok for sådanne abonnement med trækning hver mdr?

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på Cratejoy. Kender flere der har været meget glade for det system :-)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er normalt ikke problemer med Abonnenemt ved nets/teller, hvis det er fysiske produkter. Et alternativ kunne være Clearhause, der koster det ikke noget at oprette sig.

Vi er ved at udvikle en abonnements løsning i Weebio og den forbindelse kunne vi godt bruge en "Test kunde". Det kunne være en mulighed for at komme billigt i luften.  Nu kender jeg ikke din tidshorisont, men du er velkommen til at høre af dig. 

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender lige en besked til dig.

Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Fra  DanApp Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er som sådan ikke noget nyt og har været på banen i mange år.

Rigtig mange er smuttet fra de udbyder som er på det danske marked da det i sidste ende ikke kan betale sig.

Så er det billiger at få en eller anden til at lave en side for en og evt. lave en aftale om lidt opdat i ny og næ.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Det her er som sådan ikke noget nyt og har været på banen i mange år.

Rigtig mange er smuttet fra de udbyder som er på det danske marked da det i sidste ende ikke kan betale sig.

Så er det billiger at få en eller anden til at lave en side for en og evt. lave en aftale om lidt opdat i ny og næ.

Der er rigtig mange, som er glade for, at de har nogen, der klarer det tekniske for dem og at de kan få hjælp når de har behov for det, uden at skulle betale eller søge på internet forums som Amino.

Nu siger du rigtigt mange. Jeg tror virkeligheden er at der er kunder der skifter udbydere ja, fra udbyder til en anden, fra hosted til selv hosted og fra selvhosted til hosted. Tror ikke man kan generalisere, Vi er jo forskellige og har forskellige behov;) Og nogen gange passer det man har ikke med det behov man har. 

Mvh Bryan

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento er et godt system til det.. Vi har endda som de eneste i danmark udviklet et abonnementsmodul der er forbundet med Epay. For mere info se magentoxperten.dk hvis det er en magento shop du har tænkt dig at bruge til abonnement :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Som det allerede er nævnt kan du med WooCommerce benytte dig af WooCommerce subscriptions som netop tilbyder den funktionalitet som du forespørger i dit indlæg. Dette skal selvfølgelig ikke ses som en færdig løsning, men langt hen af vejen er selve systemet allerede udarbejdet og klar til integration. 

Vi har flere gange udarbejde løsninger med netop på baggrund af ovenstående konstellation, inkluderende betalingsløsning. I forhold til sidstnævnte der er mange muligheder, hvorigennem valget skal afhænge af dit behov samt dine ambitioner. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 70 40 40 50 (tast 1 for salg). Så vil jeg meget gerne høre ind til din forretning samt hvilke behov du måtte have. Dernæst vil jeg kunne udarbejde oplæg til hvorledes du vil kunne få realiseret en løsning som du efterspørger. 

Se eventuelt vores referencer her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Therese

Jeg står med en webshop med netop hvad du efterspørger, og skal ikke bruge den selv alligevel. Den kan sagtens laves om til dit formål.

Du er velkommen til at sende mig en mail på alexander@motrik.dk, så kan du lige modtage et link og mere info.

Mvh
Alexander

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)