Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgive eller keep on going??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 23
Fra  cherries ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har haft en webshop i snart 2 år. Meningen var at jeg skulle leve af det, men det er stadig ikke noget man kan leve af...

Skal man opgive efter 2 år?? eller er det normalt at ting ikke går så stærkt?? 

Nogen her der har prøvet det samme??

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 14:07

Hej Mc-khaled

Nu er det svært at sige noget uden at kunne se din butik, for der kan jo være ting som ikke fungerer godt som holder salget tilbage.

Men jeg tror også det er vigtigt at du synes det er sjovt at arbejde med din webshop for hvis målet kun er at kunne leve af det så risikerer du at gå død i det undervejs.

Personligt kan jeg da sige at vi på NemmeHjemmesider nu har brugt 3 år på at bygge det op og det er først nu vi begynder at se at det lykkes.

Om det er sådan generelt tror jeg ikke men afhænger nok meget af hvilken branche man er i. Men ting tager tid.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:04

Det tager lang tid at bygge en webshop som tjener rigtige penge men på den lange bane afhænger det jo af om dit koncept holder? Kan du fortælle lidt mere om webshoppen?

Hvad sælger i?

Konkurrenter?

Omsætning?

Potentiale?

Eksport en mulighed?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 23
Fra  cherries ApS Skrevet kl. 16:36

Tak for svaret.

Vi sælger lingeri.

Der er få danske webshop ellers de store som Hunkemøller og Victoria's secret..

Vi har haft en ca en omsætning på 80.000 kr om året..

Vi mener der skulle være potentiale i det..

Vi eksportere nogen få ordre til udlandet, men ikke det helt store... 

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Smartsmoke.dk Skrevet kl. 16:45

Hej  Mkhaled

Det ser ud til der er masser af plads til forbedring på din side både mht. konverteringsoptimering og SEO.

Hvis jeg var dig og ikke har mistet helt håbet, så vil jeg købe en SEO bog, såsom SEO Lex fra Rosenstand og konverteringsbogen Don't make me think og give den en ordentlig skalde på de 2 punkter.

Jeg tror du vil kunne hente meget på den front.

Hvis du har pengene til det kunne du jo også bare betale dig fra SEO og konverteringsoptimeringen.

Håber du kunne bruge rådene til noget

Mangler du en e cigaret, så kig på Smartsmoke.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 18:31

Hold da op... I er jo ingen vegne kommet med SEO

Et par forkølede indgående links og kategorisider uden tekst. Jeres copyright notice i bunden siger 2013, hvilket er et klart advarselssignal for købere.

Hvis i har omsætning nu,så må der være et KÆMPE potentiale, hvis i rent faktisk var synlige i Google, og sørgede for at fjerne de værste showstoppere og fik et par call to action på siden.

Jeg ville finde en som rent faktisk har erfaring med drift af webshop og bede om hjælp, eventuelt som en betalt mentor, eller ved at få en ekstra ejer ind i butikken. Om ikke andet så bør du som det mindste få nogen ind på SEO delen.

Og så vil jeg i øvrigt anbefale dig at overveje at tage med på denne tur: https://refuga.com/event/nordic-ecommerce-camp/

Det er en hel uge som er rettet specifikt mod webshopejere, og du vil være omgivet af profesionelle ekøbmænd, som typisk vil være indstillet på at give dig tonsvis af gode råd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)