Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej alle sammen :-) Søger en som kan lave min hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :-)

Søger en som kan lave min hjemmeside
Det er en hjemmeside hvori jeg skal importere kaffe bønner og sælge til danske forbruger og firmaer.

Nogle som kan hjælpe mig med at lave en hjemmeside.

Må gerne minde lidt om den her side:  http://www.peterlarsenkaffe.dk/ (Men ikke Kopier siden!!!)

Kontakt mig!

Kontakt mig!

Kontakt mig!

Kontakt mig!

Med venlig hilsen

Amir M

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:01

Amirmaj88:
Søger en som kan lave min hjemmeside

Lav dit opslag på Amino Freelancer hvor de sidder og er klar til at sende dig tilbud.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:26

Ok. Mange tak :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:38

Hej Amir

Vi udarbejder moderne og professionelle hjemmesider i WordPress. Du er meget velkommen til at kontakte mig til en konkret snak om dine muligheder. Skriv til simon@erhvervshjemmesider.dk, eller ring på tlf 70 40 40 50.

Du kan se en udvalg af vores referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Håber på at høre fra dig :-)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 11:58

Hej Amir M

Hvis du gerne selv vil lave hjemmesiden så kan du prøve at tage et kig på NemmeHjemmesider.dk hvor du kan lave det hele selv. Det gør det ihvertfal lettere og billigere for dig at komme i gang.

Hvis du har nogle spørgsmål så skriv endelig til mig :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:11

Hejsa Amir.

Jeg ville anbefale dig og tage et nærmere kig på wordpress & woocommerce.

Prisen afhænger meget af hvor meget du gerne vil have lavet. 

Jeg er sikker på at en diazu partner ville kunne hjælpe dig til en yderst konkurrence dygtig pris, uden at gå på kompromis med kvaliteten. 

Du skal være velkommen til at oprette din opgave igennem diazu.dk og modtage op til 3 tilbud - gratis & uforpligtende.

En anden mulighed er at du skriver en mail til: sht@diazu.dk også udarbejder vi en opgavebeskrivelse sammen, hvor jeg så matcher dig sammen med et diazu partner som helt sikkert ville varetage lige præcis din opgave. Dette er selvfølgelig også, gratis og uforpligtende. 

Om ikke andet så må du have held og lykke i din søgen.

Med Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:47

Vi har hjulpet mange med at finde det rette webfirma til at lave hjemmesider i alle størrelser og prislag. 

Vores mål er at hjælpe med at finde det bedste match mellem kunde og leverandør indenfor salg, markedsføring og kommunikation.

Hos os kan du få et gratis og uforpligtende tilbud indenfor salg, markedsføring og kommunikation.

Du er velkommen til at kontakte os på info@salop.dk for en uforpligtende snak om hvor vi kan hjælpe dig. 

Venlig hilsen

Simon Johst

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:16

hej,

hvis du har interesse i at få en webshop så har jeg et tilbud til dig som lyder således:

1) En webshop, som er professionelt designet i shopify m. logo, slides mm. samt efter dine ønsker & behov.

2) Et evt. telefon opkald før webshoppen igangsættes, under udvikling & efter udvikling

3) 1 måneds support til alt det praktiske, samt tekniske & hvad du ellers har behov for.

4) 1 markedsføringsplan. Vi hjælper dig godt på vej med markedsføring igennem de sociale medier.
prisen ligger på 4.999.- (alm. pris 7899.-) en facebookside kan tilkøbes til 299.- (alm. pris 499)

med venlig hilsen

Mathias Jørgensen (sælger & partner) 

kontakt: 42339979 info@bliviværksætter.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 100
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 21:03

Se min signature for et super godt tilbud du næsten ikke kan sige nej til :)

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 35
Fra  TIAGRO Skrevet kl. 22:31

Hej Amir M. 

Vi hos Tiagro vil gerne give et tilbud på en hjemmeside med e-handelsmodul, hvor du kan sælge kaffebønner. 

Kontakt mig pr. mail kontakt@tiagro.dk, så sender jeg dig et godt tilbud. 

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

TIAGRO - Vi producerer digitale løsninger til private og virksomheder! 

Se mere på www.tiagro.dk 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)