Vi udarbejder moderne og professionelle hjemmesider i WordPress. Du er meget velkommen til at kontakte mig til en konkret snak om dine muligheder. Skriv til simon@erhvervshjemmesider.dk, eller ring på tlf 70 40 40 50.
Hvis du gerne selv vil lave hjemmesiden så kan du prøve at tage et kig på NemmeHjemmesider.dk hvor du kan lave det hele selv. Det gør det ihvertfal lettere og billigere for dig at komme i gang.
Hvis du har nogle spørgsmål så skriv endelig til mig :)
Jeg ville anbefale dig og tage et nærmere kig på wordpress & woocommerce.
Prisen afhænger meget af hvor meget du gerne vil have lavet.
Jeg er sikker på at en diazu partner ville kunne hjælpe dig til en yderst konkurrence dygtig pris, uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Du skal være velkommen til at oprette din opgave igennemdiazu.dk og modtage op til 3 tilbud - gratis & uforpligtende.
En anden mulighed er at du skriver en mail til:sht@diazu.dk også udarbejder vi en opgavebeskrivelse sammen, hvor jeg så matcher dig sammen med et diazu partner som helt sikkert ville varetage lige præcis din opgave. Dette er selvfølgelig også, gratis og uforpligtende.
Om ikke andet så må du have held og lykke i din søgen.
hvis du har interesse i at få en webshop så har jeg et tilbud til dig som lyder således:
1) En webshop, som er professionelt designet i shopify m. logo, slides mm. samt efter dine ønsker & behov.
2) Et evt. telefon opkald før webshoppen igangsættes, under udvikling & efter udvikling
3) 1 måneds support til alt det praktiske, samt tekniske & hvad du ellers har behov for.
4) 1 markedsføringsplan. Vi hjælper dig godt på vej med markedsføring igennem de sociale medier. prisen ligger på 4.999.- (alm. pris 7899.-) en facebookside kan tilkøbes til 299.- (alm. pris 499)