Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger mangler arbejde. Provisions lønnet.

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Vi søger en dygtig sælger af modebeklædning i store størrelser... Se opslaget her http://www.textile.dk/Job/SALGMARKETING/VisionTexSaelgereDearStarlet0608 Du kan evt. kigge på vores hjemmeside www.dearstarlet.dk Venligst Amalie
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:35

Vi står og skal bruge en freelance sælger til salg af hjemmesideløsninger og webshops til mindre virksomheder.

Hvis du er interesseret, hører vi meget gerne fra dig. Du kan kontakte os på : lisbeth@enableit.dk

mvh, Lisbeth - VirkPåNettet.dk

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:35

Hej

Hvad med salg af sportsudstyr og spedielt udstyr til den nye sportsgren Qianballl, som jeg har salgsret på i Danmark.

Qianball hvad er nu det tænker du nok...og her må jeg så lige forklare lidt! Qianball er et action præget kesjer spil som kan minde om en blanding af squash og tennis. Du kan hurtigt få pulsen op, det drejer sig meget om placeringen i forhold til modstanderen, som man deler bane med. Hvis det ikke gav meget mening så se mere på vores hjemmeside www.enjoysport.dk her er der også tv klip mm. du kan se! Spillet er i Danmark underlagt Dansk Idrætsforbund med egen hjemmeside som du evt. også kan besøge www.dqu.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Anders Risbjerg

Enjoysport - det gør vi!

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:32

Idesign søger kontakt til en dygtig sælger, som ønsker en tegnestue/bureau i sin portefølje. Vi tilbyder 10% af første års omsætning på en ny kunde til den, der kan skabe en kontakt, som medfører en opgave. Hvis omsætningen på en ny kunde overstiger 100.000 det første år og opgaverne ligger inden for Idesigns fire kernekompetencer, forlænger vi royalty aftalen. Se vores kompetencer på www.idesign.li. Send en mail til kb@idesign.li hvis du er interesseret i en aftale.

Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:29

hej sælger

prøv at se vores koncept på www.suitsu.dk (det er skræddersyet herretøj)

hvis du er interesseret tager vi en snak

Mvh

Jeppe@suitsu.dk

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:59

hey jeg søger en provisions sælger der kan sælger Auto udstyr og hifi.. hvis det er noget for dig, så kontakt mig på tlf. 42602760

MVh

Peter Rasmussen

Autocustoms

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 15:10

Du skal være meget velkommen til at sælge webløsninger for os. Vi giver en god provision!
Mulighed for timeløn på længere sigt og fast stilling.
Venligst skriv til admin@iesolutions.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:12

Hej Mark.

Jeg har i noget tid tænkt på at få en sælger der netop var provisions lønnet, så måske var det dig jeg skulle bruge. Hvis du da har tid?

Jeg startede i 2006 mit eget firma www.creativemedia.dk. Vi beskæftiger os primært med at designe og opsætte hjemmesider i vores eget udviklede CMS, men laver også Logo, Visitkort, brevpapir m.m. hvis kunden ønsker det.

Hvis det er noget du syntes kunne være interressant og mener du har flair for at sælge, er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Christian Lund

Tel. 26 22 11 43

christian@creativemedia.dk

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:28

I hvilket område tænker du at kunne være aktiv.. Vi mangler en freelance sælger til østjylland. Primært inden for diverse analyser og rekruttering.

Hvis du er interesseret kan du kontakte os via mail@mibro.dk   check evt. vores site www.mibro.dk

Jens Jørgen Andersen

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:22

Jeg mangler en freelance sælger - du må meget gerne kontakte mig på

Sussie@grafield.dk

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)