Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger mangler arbejde. Provisions lønnet.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Du kan gå ind på www.kafiauktion.dk

Hvis det et nogle af vores egne varer du mener du kan videresælge vil jeg gerne hører fra dig.

God provision

mvh

Kalle

Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:05

Hej Vi er et firma der mangler en sælger til opsøgende salg, god Provision.

M.v.h Rune Olsen

Vecton Aps.

26 97 02 08

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:16

Det lyder interessant Rune! kan du beskrive virksomheden lidt mere og om hvilken slags salg det er? pistol eller kundebyggendeforhold, også så i har mulighed for at finde den rette sælger.  Samt hvor virksomheden er lokaliseret og om hvad i stiller til rådighed for sælgeren.

Mvh Thomas Andreasen

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:33

Hej Mark,

Vi skal bruge en freelance sælger. Vi er en mindre IT-virksomhed som arbejder indenfor Microsoft Dynamics AX og primært arbejder som underleverandør for Microsoft forhandlere. Kan du venligst kontakte undertegnede på tel. 46 92 28 42 for at diskutere nærmere.

Mvh
Najmi

Fra Århus
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:35

Hejsa..

Vi kan bruge et freelance sælger, vi har meget flotte produkter, kig på vores hjemmesider for at finde om det er noget for dig

www.gramaritaliano.dk og www.kompositsten.dk

Ellers er du meget velkommen til at kontakte os, alle oplysninger findes på hjemmesiderne..

Jonce S.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:03

Hvor i landet er du fra? Jeg søger i øjeblikket sælgere til et nyt B2B projekt med stort potentiale. Kontakt mig for yderligere informationer.

// Jesper Skov

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:08

Hej Mark

Hvis du stadig mangler noget sælger arbejde, må du gerne kontakte mig. Jeg har et Service manager program, som jeg gerne vil have en sælger på.

Med venlig hilsen

Viggo Poulsen
Vipilon ApS
vp@vipilon.dk
Tlf.: 30 29 37 49

Fra Brande
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:26

Hej Mark

det er nok lidt uden for dit område men kan du sælge smede opgaver?

jeg har et lille smede værksted inde i herning og kan godt bruge en sælger til at formidle mig rundt i lokal området.

jeg laver mest underleverndør opgaver men tager også projekter.

har du lidt tid til overst er du meget velkommen til at ringe til mig.

mvh. Mikael de Fries

Tlf. 20 92 21 86

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:08

Hej Mark.

Måske har jeg noget spændende for dig.

Jeg har en mand i Ålborg, 2 på Sjælland, men mangler en til at lave noget salg i Jylland midt og vest.

Der er en rigtig god avance på mine produkter, og salgsarbejdet er godt hjulpet på vej af lovgivningen.

Vi taler om opsøgende salg.

Kontakt mig evt. på telefon 4019 2157

Med venlig hilsen

Jørn Lind

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:09

Hej,

Vi er i gang med at ansætte endnu flere freelancesælgere, og giver en særdeles attraktiv løn til de rette personer - nedenstående annoncering kommer på vores hjemmeside næste uge, når vores virksomhedsløsning også er på plads, men her får aminoer så en chance for at smugkigge :o)

AnbefalJOB.dk

Vi søger endnu 5 sælgere til AnbefalJOB.dk - bliv en del af den hurtigst voksende jobportal!

Her har du en unik chance for at tjene gode penge og tilrettelægge din egen arbejdsdag!

På AnbefalJOB.dk søger vi dig der kan sælge jobannoncer til nuværende og nye kunder.

Vi betaler dig kr. 895,- pr. jobannonce du sælger og giver 20% på de tillæg der sælges. Samtidig modtager du Royalties på 10% i 1 år, på de virksomhedsløsninger du sælger!

Lønpakken er således særdeles attraktiv for dig, og derfor skal vi også have fat i de rette personer

Vi afregner vores sælgere løbende! Når du har solgt en jobannonce til AnbefalJOB.dk og vi har modtaget pengene fra annoncøren, udbetaler vi umiddelbart herefter din salgsprovision på kr. 895,-. pr. jobannonce. Jobbet som sælger er rent provisionsbaseret og du arbejder hjemmefra, hvor du tilrettelægger din egen indsats, som du ønsker det! Du lægger således egen telefon mv. til, men får omvendt en særdeles attraktiv aflønning, der giver dig uafhængighed og muligheden for at planlægge din hverdag, som det passer dig!  AnbefalJOB.dk annoncerne vises her på denne portal men pt. også på ca. 35 andre portaler og hjemmesider, gennem vores partnerprogram. Trafikken og opmærksomheden på jobannoncerne vokser derfor kraftigt nu, og vi adskiller os fra traditionelle jobportaler på 2 meget vigtige områder: 
  • Alle annoncer vises på AnbefalJOB.dk og samtidig på en lang række portaler og hjemmesider
  • Alle annoncer ligger på forsiden af AnbefalJOB.dk og er dermed synlig for de store søgemaskiner - hos andre jobportaler betaler man ekstra for at få optimeret sin jobannonce til søgemaskinerne. På AnbefalJOB.dk er dette blot en del af annonceringen.
 Trafikken er således til stede til at du får det bedste afsæt til at kunne sælge jobannoncer, ligesom vores koncept med at være repræsenteret på en lang række portaler og hjemmesider, adskiller os markant fra andre jobportaler. Sælger du en virksomhedsløsning får du samtidig 10 % i royalties i 1 år, på de jobannoncer virksomheden opretter - du kan læse mere omkring virksomhedsløsninger her. Vi giver dig endvidere 20 % på de ekstra tillæg du sælger i forbindelse med de almindelige jobannoncer (animation, virksomhedsnavn og logo) - Læs mere her Lønpakken er hermed særdeles attraktiv for de rette sælgere hos AnbefalJOB.dk, og derfor skal vi også have fat i de helt rette personer. 

Send os dit cv og kortfattet ansøgning på mail@anbefaljob.dk

Yderlig info:

0045 8070 7750 (ansøgere fra Danmark)

00299 313104 (ansøgere fra Grønland)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)