Hej Amino, Mit spørgsmål er egentlig ret simpelt. Hvornår bør man droppe sin webshop, når den ikke sælger som man havde håbet? Jeg startede i Maj måned 2015, en webshop som sælger krydderier/sauce som ligger i grill kategorien. Shoppen er en del af et større firma, og jeg får en fast løn for at drive shoppen, så heldigvis er hverken hovedfirmaet eller jeg, bundet af at den bare skal sælge super godt. Men derfor tager jeg det stadig personligt, når det ikke lige går som håbet. Så som sagt, så er mit spørgsmål, hvornår bør man "walk away"? Om et par måneder har den været online i et år, og i det år har ikke skabt overskud. Der har været salg her og der, og jeg forsøger selv at gøre så meget jeg kan, uden at skulle hyre nogen udefra og "spilde" for mange penge. Umiddelbart kan jeg ikke lige pege på, hvad problemet er, udover at markedet måske ikke er til det i Danmark. |
For at kunne give et godt svar ville det være godt at vide, feks hvor mange besøgende der er og hvad konverterings raten er.
Personligt ville jeg ikke "Walk away" før alle muligheder er udtømte