Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal man droppe det?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paw,

Jeg er ikke helt enig, og det er blandt andet også derfor, at jeg har valgt Dankort fra. Udover at Nets er utrolig tunge at danse med, så kan de også have nogle høje krav. Iflg. ePay så er 70-80% af transaktionerne med VISA Dankort, mens Dankort står for 5-10%. Men som sagt, så synes jeg at det er et spørgsmål om temperament. Nu har jeg ikke snakket med Nets i lang tid, så det kan jo være at de blevet bedre.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Per

Jeg sidder lige en sen nattetime og ser dit indlæg - og har også kigget din hjemmeside.

Mit første indtryk er, at siden simpelthen mangler noget 'inspiration' til folk. Den er med andre ord for intetsigende.

Men når jeg kigger på dine produkter, så er de jo sjove. Specielt Crazy Jerry´s Mustard Gas Hot Sauce, som giver problemer i numsen bagefter - det synes jeg er skægt! :)

Men jeg savner en masse ting - grill/røgesmul, gode råd til at lave sin egen sauce, eksempler på hvordan man kan bruge jeres produkter.. osv.

I det hele taget, så må du/I simpelthen gøre jer mere umage(!) med at inspirere jeres besøgende - og det behøver ikke at koste særligt meget ekstra; blot noget fantasi og lidt mod.

BeerYes

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

... Men 5-10 % er vel stadig mange kunder... Og hvor ved du fra at det "kun" er så få? Husk på at din målgruppe vel er bredere end de fleste, da det både er de unge og folk langt over pensionsalderen der griller, og mon dog det er alle der i den sidste gruppe der har Visa.
Se sådan på det. Hvis det ekstra du skal give for at få nets tjener sig hjem, er det vel ikke en udgift, men en investering.

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme tanker har jeg gjort mig.. Den ser meget steril og kedelig ud. Fokus synes udelukkende at ligge på at sælge produkterne (hvilket selvfølgelig er det endegyldige mål), men sørg for at engagere dine besøgende i en højere grad! Jeg kan ikke se brugeranmeldelser eller lignende? Det virker desuden unødigt med tweet og del-knapperne under hvert produkt.. Hvad er incitamentet for at skulle dele det?

Som mange af de andre har nævnt - fokuser på mere indhold, gør siden spændende, personlig og vis hvem der står bag. Kom med nogle opskrifter, lav nogle smagstests, vis nogle billeder af produkterne i brug. 

Hvorfor skal man købe det over nettet? Hvad er fordelen fremfor at gå ned i butikkerne? Der er en del ting der skal overvejes i det henseende og jeg tror i skal sætte jer ind i netop det - hvad gør jeres side speciel? Folk køber som regel ikke saucer mv. til grill i god tid.. Det er noget man køber sammen med kødet eller noget man lige smutter ned efter når man skal grille, fordi man er løbet tør :)

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

David >

Jeg er helt enig. Der mangler noget "sjov" og inspiration på vores side, og det er bestemt det som jeg arbejder på i øjeblikket. Tak for dit input, og jeg er glad for at du kan lide mine tekster :)

Paw >

De tal stammer fra ePay som er vores indløser. Og ja, der er bestemt mulighed for at Nets kan tjene sig hjem igen, men det er en risiko vurdering som jeg tog i starten. Da næsten al opstart er svær, valgte jeg at fokusere på den billigere løsning, hvor vi måske gik glip af en "smule" salg fra rene Dankort. Jeg siger ikke at den vurdering er rigtig eller forkert, men det var en beslutning jeg tog. Nu, næsten et år efter, burde jeg nok kontakte Nets og høre hvordan landet ligger.

John >

Jeg er helt enig. Indhold er vist nøgleordet her, og det er der jeg vil lægge al min fokus. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kommer til at tænke på om du har overvejet en eller anden form for abonnementsordning? Noget med at folk f.eks. får tilsendt små smagsprøver på de forskellige blandinger inkl en god opskrift som man kan bruge det til?

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk en ret god ide Paw, men det kræver både at man har "lov" til at sælge produkterne på anden vis og en investering i nyt embalage, og en helt anden forretningsmodel. Med det sagt, så er det som sagt en god ide - det giver ret god mening at give folk en smagsprøve. Det er nemlig ret øv at købe en flaske BBQ og så opdage at den ikke er særlig god.. Med en smagsprøve får man muligheden for at afprøve det ved en enkelt grill og kan så derefter købe den flaske man godt kan lide :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Mar 16
Indlæg ialt: 52
Fra  Nyt-laan.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide. Men som John siger så kræver det at der er mulighed for at bestille produkterne i en "smagsprøve" variant fra producenten. Skal trådstarter selv til at stå og pakke fødevarer om, vil jeg forestille mig at der kommer en del flere krav fra fødevarestyrelsen.

Find et billigt forbrugslån - mit affiliate eventyr

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt sikkert en interessant idé mht. En abonnementsordning, og nok også noget som kommer på tegnebrættet, da mange af vores leverandører tilbyder pakker i smagsprøve størrelser. 

Og Mads har helt ret, hvis man skal kunne stå og pakke om, så stiller det helt andre krav til fødevarehåndtering. Vi skal have et fødevare godkendt køkken, før at vi kan gøre sådan noget.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)