Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anskaffelse af kunder

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :) 

Jeg tror vi har haft en lille dialog tidligere på Facebook omkring selv samme spørgsmål. Jeg kommer til at tænke på, om du i virkeligheden har brug for at få lavet en strategi, hvori du klart og tydeligt får penslet ud hvilken målgruppe du har, hvilke ydelser tilbyder du specifikt og til hvem? Du kan sagtens have både B2B og B2C, men det kræver at du har en strategi (både forretnings- og markedsføringsstrategi), som giver et billede af, hvordan du vil løse den opgave. 

I din strategi får du også konkretiseret hvilke medier der er relevante for din virksomhed, hvorfor netop disse er valgt og hvilke mål du har.  Det er selvfølgelig også vigtigt at få gjort nogle tanker om indhold på de forskellige medier. Arbejder du meget lokalt i et afgrænset område, så er det måske vigtigt at kigge på, hvordan du kan komme tæt på dine kunder. Måske vil den lokale avis skrive en lille artikel, måske skal du være synlig til arrangementer i området etc. 

Prøv at skriv det ned og vær præcis! - Så skal du nok finde vejen til at nå dine potentielle kunder :) 

Kontakt mig gerne, hvis du har brug for hjælp. 

Ha' en god dag! 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)