Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner / Investor til alternativt Trustpilot system

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Undervurdere intet.
Ved at tingene er 10x sværer end først antaget.

Google er en god pointe, men tror stadig jeg har en reel chance for at gøre en forskel.

Havde du spurgt mig for 4-5 år siden så var jeg sikker på YELP havde kvalt TP. Men at komme ind og ramme et lille land som Danmark kræver at man er dedikeret på opgaven.

TP er Europas førende ratingportal... De er blot startet op i DK, og er siden vokset massivt!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:32

webfreelanceren:

Lad nu endelig være med at lave endnu en Trustpilot-kopi. Jeg har tidligere (og gør til dels stadigvæk) anvendt Trustpilot til at få et indtryk af, om virksomheden er troværdig eller scam. Jeg er udemærket klar over, at kommentarer og vurderinger skal tages med et gran salt, men jeg har endnu ikke fundet en eneste konkurrent, hvor der eksisterer en så bred brugermasse.

Konkurrenter såsom Ratepanel eller Confidoo tager netop udgangspunkt I at kunder skal lokkes til at efterlade en anmeldelse - endnu værre end TP i mine øjne. 

Angående funktionalitet savner jeg muligheden for at få andres bedømmelse baseret på forskellige kriterier:

- Generelle indtryk
- Brugervenlighed
- Pris kontra kvalitet
- Forsendelse
- Returvarer
- Kundeservice

Hverken en TP-score på 6,4 eller 9,2 kan fortælle mig, om jeg blot køber en billig vare eller om kundeservicen er i top. Faktisk kan jeg bruge en TP-score til forsvindende lidt.

Kloge ord! Jeg er helt enig!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:01

Hej,

Jeg forstår din pointe, men jeg vil nu klart mene det er løseligt.

Det skal bare være 100% gennemskueligt og ALTID ens regler for alle - uanset hvor mange penge nogle spytter i kassen.

Vi stoler jo også på banker selvom de både har kunder og investorer. Det handler om at lave en løsning med samme principper.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:07

Hej John,

Store penge ja, men stadig så er min mission noget anderledes. TP er på 63 markeder tror jeg nok, jeg er blot interesseret i de to jeg kender bedst; DK og UK.

Derudover så er der også en forskel på hvor mange manuelle processor man er villig til at acceptere. Nogle gange må man fokuser på ikke at gøre tingene mere avanceret end teknologien kan bærer, ellers kommer man ganske rigtigt ind i scalerings problemer.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)