Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave et flot logo?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Vi mangler et flot logo til vores kommende webshop. Plejer at god hjælp fra siden underenplov, men den side er lukket. Kan i henvise til andre der ikke er for dyre men kan deres kram?
Vh
Jimmy

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:25
Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:32

Hej Jimoboy. Du må gerne sende mig en mail med dine ønsker på jr@takeawalk360.com, så vil jeg vende tilbage med en pris til dig.

Hav en god dag

- Jesper

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 09:36

Hej Jimmy

Jeg kan se at du søger nogle til udarbejdelse af et logo, og det er noget vi helt sikkert kan hjælpe med.

Prisen for sådan et er 749,- eks. Moms og det er inkl. 100% tilfredshedsgaranti, altså kan du ikke lide det vi laver, så skal du ikke betale for det.

Du må meget gerne sende et kontakt nummer til info@christenseninvest.dk, også vil jeg give dig et kald så vi kan tage en uforpligtende snak omkring dine krav og ønsker.

Jeg ser frem til at høre fra dig - rigtig god dag!

Rigtig god dag!

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 23:06

Hej Jimmy,

Hvis alt andet fejler, så kan du eventuelt bruge fiverr.com? :) Om ikke andet, så i det mindste til inspiration?

Vh,
Meal4u.dk

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Simplestyle.dk Skrevet kl. 10:06

Jeg har gode erfaring med Fiverr, og med de rette kontakter kan en Indisk designer lave et ligeså pænt logo som en dansk designer.

Men taler vi om professionelle logoer i Vector format, skal du regne med at det koster mere.

Håber du finder den rette kandidat :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)