Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate website i USA??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer Aminoer der har erfaring med at have hjemmeside målrettet det amerikanske marked??

Det er indenfor affiliate og vil høre om der er noget man skal være opmærksom på så man ikke få problemer senere hen??

Er der nogen krav der skal være opfyldt mht. info?

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:19

Hej. Jeg har aldrig haft nogle problemer med affiliate. Alle mine forretninger er kun målrettet til det amerikanske marked. Også mine affiliate indtjeninger er fra USA. Jeg har bare angivet det jeg tjener til skat, også betaler jeg bare person skat af mine affiliate indkomst.

Tilmeldt 20. Feb 16
Skrevet kl. 03:05

Du skal huske at momsregistrere dig hvis du regner med at tjene over 50.000 kr. om året

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 11:25

Mina88:

Hej. Jeg har aldrig haft nogle problemer med affiliate. Alle mine forretninger er kun målrettet til det amerikanske marked. Også mine affiliate indtjeninger er fra USA. Jeg har bare angivet det jeg tjener til skat, også betaler jeg bare person skat af mine affiliate indkomst.

Hej Mina88

Tak for dit svar

Det er da godt at høre så man kan komme i gang

Hvor har du hostet din hjemmesider? Synes selv at det vil være bedst at hoste dem i USA netop

Ved du måske hvordan man skal bogføre sådan en indtjening hvis man kommer over de 50000 kroner 

Endnu en gang tak

Tilmeldt 20. Feb 16
Skrevet kl. 15:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Jeg brugte http://wpengine.com/ til at hoste mine hjemmesider.

Du skal oprette en virksomhed og momsregistrere dig når du forventer at du tjener over 50.000 kr om året. Det er bedst du snakker med en bogføre når du kommer dertil, så er du sikker på at tingene er korrekte. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)