Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet Webshop løsning søges???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg går med tanken om at starte en webshop op, som skal handle med tøj. Da jeg er uddannet i branchen, og har været det i over 10 år.

Men jeg synes der er alt for mange udbyder til webshops løsninger, og jeg ikke har den store forstand på webshops og udbyderne søger jeg gode råd omkring dette.

Er der nogen som kan fortælle mig hvilke udbydere de selv har gode erfaringer med?

Og eventuelt hvad det skal koste for at få en god pro. komplet løsning?

Mvh.

Søren

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Webshop løsninger kommer i mange forskellige størrelser, og derfor varierer prisen også meget.


Priserne for en professionel WordPress løsning starter ofte omkring 6-10k og alt efter, hvor meget integration med lagerstyring, kundedata osv. du ønsker, følger prisen selvfølgelig.

Vores partnere i Debana har løsninger, der passer de fleste budgetter og krav, så du er velkommen til at skrive lidt mere om dine tanker til mig på morten@debana.dk, og så skal jeg nok hjælpe dig med at finde en løsning der passer :)


God Søndag
Morten
Debana.dk

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange udbydere, jeg kender ikke din baggrund og din økonomi, Men som udgangspunk vil jeg fokusere på at komme billigt og hurtigt i gang. Specielt, hvis det er din første shop og ikke har så meget erfaring, hvad jeg går ud fra du ikke har.