Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet Webshop løsning søges???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg går med tanken om at starte en webshop op, som skal handle med tøj. Da jeg er uddannet i branchen, og har været det i over 10 år.

Men jeg synes der er alt for mange udbyder til webshops løsninger, og jeg ikke har den store forstand på webshops og udbyderne søger jeg gode råd omkring dette.

Er der nogen som kan fortælle mig hvilke udbydere de selv har gode erfaringer med?

Og eventuelt hvad det skal koste for at få en god pro. komplet løsning?

Mvh.

Søren

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Webshop løsninger kommer i mange forskellige størrelser, og derfor varierer prisen også meget.


Priserne for en professionel WordPress løsning starter ofte omkring 6-10k og alt efter, hvor meget integration med lagerstyring, kundedata osv. du ønsker, følger prisen selvfølgelig.

Vores partnere i Debana har løsninger, der passer de fleste budgetter og krav, så du er velkommen til at skrive lidt mere om dine tanker til mig på morten@debana.dk, og så skal jeg nok hjælpe dig med at finde en løsning der passer :)


God Søndag
Morten
Debana.dk

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange udbydere, jeg kender ikke din baggrund og din økonomi, Men som udgangspunk vil jeg fokusere på at komme billigt og hurtigt i gang. Specielt, hvis det er din første shop og ikke har så meget erfaring, hvad jeg går ud fra du ikke har.

Det som du nok først skal finde ud af er om du skal leje eller eje. Lad mig sige med det samme eje er lidt overvurderet,  der følger ansvar og dermed med mindre økonomien er orden kræves der også noget teknisk indsigt. Der kan selvfølgelig være situationer, hvor det kan retfærdigøres.

Jeg vil derfor gå efter en hosted løsning og har du det okay med engelsk så kunne en løsning som Shopify eller Tictail være en mulighed.

Jeg ville personligt gå efter en dansk løsning og her er der jo også mange muligheder, feks Smartweb, Shoporama mv.

Jeg kommer fra Weebio som tilbyder en ny dansk løsning. hvor der er fokuseret på brugervenlighed  og med mere end 50 forskellige skabeloner er der god mulighed for at du kan finde noget du kan lide og dermed komme billigt i gang.

Du kan se vores skabeloner her www.weebio.dk/themes/all

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Søren

Jeg ville anbefale dig og tage et nærmere kig på wordpress & woocommerce.

Som Morten også så fint påpeger, afhænger prisen meget af hvor meget du gerne vil have lavet. 

Jeg er sikker på at en diazu partner ville kunne hjælpe dig til en yderst konkurrence dygtig pris, uden at gå på kompromis med kvaliteten. 

Du skal være velkommen til at oprette din opgave igennem diazu.dk og modtage op til 3 tilbud - gratis & uforpligtende.

En anden mulighed er at du skriver en mail til: sht@diazu.dk også udarbejder vi en opgavebeskrivelse sammen, hvor jeg så matcher jer sammen med et diazu partner som helt sikkert ville varetage lige præcis din opgave. Dette er selvfølgelig også, gratis og uforpligtende. 

Om ikke andet så må du have held og lykke i din søgen.

Med Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været flere igennen de sidste 9 år men er landet fast og stabilt på Magento - det anbefales du kan en smule selv, men det virker. Vælger du et firmas "Egen" platform med hosting o.l. så husk at læs deres prisliste godt igennem. De flår dig meget hurtigt!

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange gode forslag til løsninger allerede. Men selv her får du anbefalet en lang række forskellige webshop løsninger og hvordan kan du på baggrund af dette, vide hvad der er bedst for dig og dine behov? Det er udfordringen.

Hvis man er ny indefor det at drive webshop vil jeg klart anbefale dig at tage et kig nærmere på [Affiliate link fjernet af moderator] som er den største hosted webshop løsning på verdensplan. Jeg benytter det selv og har mange kunder der ligeledes er rigtig glad for den enormt brugervenlige løsning og det er nemt at komme igang, selv som helt ny i denne verden.

Det koster tilmed intet at lave shoppen og for 29 dollar om måneden har du en komplet webshop løsning hos [Affiliate link fjernet af moderator]. Tilmed dig efterfølgende Stripe og du kan herefter modtage kortbetaling på din nye shop.

God vind.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren 

Super godt et branchekendskab før du kaster dig ud i projektet - Det kommer helt sikker til at gavne dine chancer for succes :-) 

Der findes mange webshopløsning, som du selv nævner. Derfor er det vigtigste for dig at finde ud af hvad dit behov nøjagtigt er, samt hvilke ambitioner du måtte have med din shop fremadrettet. Vi lancerer mange webshops på vegne af vores kunder. Vores primærer webshopkunde er førstegangsejer af en webshop, hvilket har gjort at vi sidder med en stor erfaring i at realisere diverse iværksætterprojektet. Vi kan tilbyde den fulde løsning, hvor vi tager dig i hånden fra start til slut, samt giver dig mulighed for at benytte os efter behov efter lancering. 

Du kan læse mere om vores webshoppakke her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

Første step er at du tager direkte kontakt til mig, således at vi kan få en snak omkring dit faktiske behov, samt dine muligheder herigennem. Du kan fange mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg

Uanset hvad du vælger, så ønsker jeg dig held og lykke med dit projekt :) 

Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Fra  DanApp Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg sælger en webshop lavet med wordpress og woocommerce for 1800 kr. Se:

https://danapp.dk

Venlig hilsen Martin

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan sagtens forstå, at det er svært at vælge webshop løsning, netop fordi der er mange om budet og det kan være svært at gennemskue de enkelte løsningers fordele og særligt deres ulemper.

Eksempelvis nævner Martin Shopify:

Martin Jacobsen:
Det koster tilmed intet at lave shoppen og for 29 dollar om måneden har du en komplet webshop løsning hos [Affiliate link fjernet af moderator].

Men her er det ikke kun 29 dollar om måneden du skal betale. Shopify kræver nemlig en fast procentdel af hele dit salg i webshoppen. Så på længere sigt kan denne billige løsning måske ende som en af de dyreste.

Jeg vil anbefale dig at du kigger en lang række webshops igennem indenfor din branche. Herfra laver du en checkliste til dig selv, så du har overblik over hvilken funktionalitet du vil have - Så kan du også bedre gennemskue den endelige pris for din webshop.

Din checkliste sammenligner du med de forskellige webshop løsninger: Hvad får du indbygget fra start af og hvad koster ekstra... Og dét den enkelte webshop udbyder ikke informerer om på deres hjemmeside, bør du spørge dem om ved selv at tage kontakt til dem.

På denne måde forebygger du ubehagelige overraskelser + Du tænker langsigtet Yes

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)