Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesse i at købe mit projekt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Nogen som kunne have interesse i at købe og arbejde videre på mit projekt jeg startede for noget tid siden: www.lokalus.dk

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 05:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har to spørgsmål:

1) Du skriver på "Om os"-siden:

"Det er vigtigt at handle lokalt, og støtte de lokale butikker, i en tid hvor onlinehandel fylder meget"

- Derefter henviser du til en webshop beliggende i København, hvor jeg kan købe nogle hvidløgspiller.

Hvordan giver dette mening? Jeg bor i Nordsjælland og tager ikke lige til København for at købe hvidløg i pilleform ;-)

2) Tjenes der penge på siden?

Alfa og omega for de fleste potentielle købere, er om der er omsætning på siden eller ej. Uden en omsætning eller konkret plan for at skaffe den, så er sidens værdi lig 0 kroner.

Beklager, men du vil nok sandsynligvis blive skuffet over de bud, som måtte komme. Håber alligevel min kommentar giver dig stof til eftertanke, mht. fremtidige produkter og rentabiliteten på dem.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:37

LOKALUS:

Hej,

Nogen som kunne have interesse i at købe og arbejde videre på mit projekt jeg startede for noget tid siden: www.lokalus.dk

Hvis du mener dette indlæg helt seriøst; 

Så skal du udeføreligt beskrive hvad det man køber, samt nuværende indtægt. 

Derefter kan du sætte det til salgAmino's Virksomhedsbørs

Der skal RIGTIGT meget energi ind i at sælge sin virksomhed, for rent faktisk at få penge ud af det. 

Hoved-delen man kigger på er kritisk masse og hvilke muligheder der ligger lige til højrebenet. 

Men før du begynder med at vise at din idé holder, så er vi nok nede i noget der ligner 1.000 kr. stadiet, som jeg plejer at kalde det. Hvilket kræver du finder den helt rigtige køber - for at personen vil betale det for det. 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Jannik også skriver, så ud fra din beskrivelse og det produkt jeg kan se, er det mest værdifulde du har domænet.

Det ville være rart at se en større beskrivelse, da næsten alle dine links på forsiden ikke virker...

Er det her et skole projekt, eller havde du faktisk en plan og at drive en virksomhed på det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)