Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indisk mad lige til døren, kan du se muligheder i konceptet ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og arbejder på en lille ide.

Jeg har engang arbejdet i indisk Takeaway et sted i København.
Det var hårdt, men også super spændende.

De små indisk taleaways i København får typisk kunder fra lokalområdet, Just-eat og flyver uddeling.
Man har tit en usikker indtjening

Jeg tænker nu, at lave lidt om i denne model og kunne tænke mig høre jeres syn på den.

- Jeg tænkte på lave en mad-abonnement ordning, hvor man har fast aftale om at få bragt mad ud til døren en eller flere gange om ugen.
Det kunne tænkes, at maden venter i køleskab eller ude foran døren, når man kommer tilbage fra arbejde.

Fordel ved have sådan ordning er, maden laves i kvalitet og maden kan køres ud til flere byer. Emballage kommer til at være super lækker. Maden kommer til koste lidt mere end man kan købe i take away selv.

Men man skal have lov til forkæle sig en dag om ugen. Man kommer træt hjem fra arbejde. Varmer maden i microvnen

Hvad synes i om denne ide ?
Kan den fin pudses lidt ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

jeg har hørt om nogen, der havde succes med det i Indien.

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:15

Spørgsmålet er blot hvordan det modtages i Dk (kbh)

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 15:22

Hej. 

Nu har jeg tilfældigvis en Indisk Take Away- pusher i Odense. De bringer ud - Jeg bestiller bare online på deres site til udbringning når jeg kommer hjem, så er der mad :) Lækkert. 

Min pointe er egentlig bare, at jeg nyder at kunne få varm mad 5 min efter jeg kommer hjem uden at skulle gøre andet end at dække bord (men det får jeg børnene til). Så din forespørgsel på om forbrugerne ville have en "abb. løsning", så du sikre en mere stabil omsætning - måske, hvis der ikke er mulighed for at få bragt ud i KBH :) 

Håber at mit in-put som forbruger kan bidrage lidt her :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)