Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger man varepartier? Sælger ud af modetøj til kvinder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.trendee.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne sælge ud af alt tøj jeg har på min shop trendee.dk, da jeg gerne vil sælge webshoppen.

Er der nogen som ved, hvor man kan sætte hele varepartier til salg? Jeg kan kun finde på DBA og guloggratis, men findes der ikke andre steder?

Jeg står og skal af med mit resterende varelager, som er alt det tøj du kan se på siden, og jeg er villig til at give en fair pris for det. Det har alt sammen en samlet salgsværdi af kr. 153.000 og en dækningsgrad på 55-60%.

”Hvad gør mig bedre end at købe direkte hos leverandøren?”, tænker du måske. Som sagt har jeg klaret alle besværlighederne for dig, og et af koncepterne på min shop var, at jeg købte hjem ofte, og havde kun meget få af hvert varenummer. Så jeg kan tilbyde dig kun at købe 1-3 af hver str. (som regel str. 34-40). Det giver altså hurtigt et bredt sortiment uden at have brug for et stort lager. Det gør også at der er flere der skynder sig at købe, fordi det er mere 'eksklusivt'.

Mine kunder har været kvinder i alle aldre (den yngste 17år, og den ældste 81år), og jeg har primært solgt til folk uden for storbyerne. Jeg har tøj fra de velkendte mærker Ichi, Gestuz, Noisy May og Blend She.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ikke i markedet for en Webshop - men her jeg har en kontakt her der har et system der hedder Egade.dk, som du måske vil kunne bruge. Det er en slags virtuel gågade på nettet igennem hvilken du kan sælge hvis du har et CVR nummer.

Så jeg tænker at du måske ville have mere ud af at sælge tøjet gennem hans koncept, det er vist nok gratis at blive oprettet, og så tager han en del af omsætningen - prøv evt at tjekke den ud

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)