Mange tak dit fine post, må lige have fundet en at brainstorme med, mht. til det du skriver. Tror helt sikkert, at bliver det vinklet rigtigt, så skal det nok blive godt:)
Hej Scott! Hvis dine hjemmesider egner sig til det, og du gerne vil have trafik over en længere tidsperiode, så vil jeg anbefale dig at lave SEO på hjemmesiderne. Det er (måske) den metode, der giver den bedste ROI. Du kan selvfølgelig hyre nogen til det(fx mig ^.^), men du kan naturligvis også lave det selv hvis du har tiden til det.
Hvis du selv kaster dig ud i det, vil jeg gerne slå et slag for Linkbuildingbogen af Henrik Bondtofte, som jeg selv har rigtig meget glæde af. Den beskriver meget godt hvordan du kan komme i gang med at skaffe links til dine hjemmesider og giver mange konkrete tips, der hjælper dig til at rykke op i søgeresultaterne.
Held og lykke med dine projekter! :)
Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.
Det her lyder måske lidt scamy, men det er ikke ment sådan. Du skulle tage fat i et/nogle affiliate bureau der har babyudstyrs forretninger. Herefter skal du tage fat i de forretninger og spørge dem ad, hvilke produkter de sælger flest af. Du skal selvfølgelig sige til dem, at det er fordi du gerne vil reklamere for deres produkter på din affiliate side;-)
På den måde har du fat i de produkter der trender mest for tiden, og derved vil du have lettere ved, at få "kunder" i butikken fra facebook eller instagram, hvis du kan følge mig.
Jeg vil endnu engang sige tak for hjælpen alle sammen, det er en fantastik feedback og ideer jeg har fået. Men kan godt se det kræver meget mere, end hvad jeg gør nu. Så jeg må på med arbejdshanskerne.