Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er domænenavnet www.pengetræ.dk optaget og regstreret - ingen misundelse herfra da halv sejr efter personligt hårde år men nu er det jo 2016 - bare indspark til andtre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for inspiration og relevant viden også vedrørende mit område - maskinteknisk andre har bedre forstand på helt andre områder men forsøger da hvad de kan har jeg indtrykket af - jeg har ikke løsningen men håber dog en fremtid for alle i dette forum som er brugbart for mig trods mere eller mindre firmakollaps for en del år siden med konsekvenser på mange områder - livert er "Umagen Værd" siges der ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:51

Umiddelbart ser den ikke ud til at være optaget, så nap du den i en fart inden en anden gør det :)

//WPhosting

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke helt med på sammenhængen imellem overskriften på indlægget og så indholdet...

Men ikke desto mindre: Se at få fingeren ud og få registreret det domænenavn, hvis du virkelig gerne vil have det!

Hvis man kan finde ud af at skrive et indlæg herinde, og spørge om et domænenavn er optaget, så burde man også selv kunne finde ud af undersøge det. Jeg forstå ikke hvorfor folk ikke kan gøre noget så simpelt (og vigtigt) som selv at checke om et domænenavn er optaget via dkhostmaster.dk.

Nu risikerer du i stedet for, at der er nogen andre, som har set dit indlæg herinde, og snupper domænenavnet foran næsen på dig.
Med 5 tastetryk vil jeg lige nu og her kunne registrere domænet, hvilket vil tage mig ca. 20-30 sekunder.

Det engelske ordsprog gælder virkelig godt inden for iværksætteri: "Snooze and you loose..." Geeked

/Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)