Ud fra dine opstillede krav vil jeg anbefale Salesforce, som hører til blandt verdens mest populære on-demand CRM løsninger. Kendetegnede for deres løsninger er høj brugervenlighed, bred funktionalitet og masser af udvidelsesmuligheder. I modsætning til mange af de anbefalede løsninger her i tråden, så tilbyder Salesforce en langt mere moden platform og markant flere muligheder for tilpasning til forskellige brancher og specielle behov. Som certificeret Salesforce konsulent rådgiver jeg om og implementerer crm løsninger hos små og mellemstore virksomheder, og erfaringen herfra viser, at kunderne foretrækker de rige muligheder for tilpasninger og udvidelser, som Salesforce tilbyder. Vil gerne tilbyde et uforpligtende kundemøde, hvis det skulle have interesse. Mere information om Salesforce kan findes på www.salesforce.com/eu og min egen hjemmeside www.disruptx.dk
Mvh Michel Hansen |
Michel Kenneth Hansen:Ud fra dine opstillede krav vil jeg anbefale Salesforce, ....
Jeg har som tidligere nævnt arbejdet med Salesforce.com og flere andre CRM systemer. Jeg arbejder med salg - så dette er IKKE fra et IT Synspunkt.
Jeg har aldrig arbejdet med et system der er så gennemført ringe som Salesforce.com. Selvom the har fantastiske udbygningsmuligheder så er det langsomt at bruge fordi det er web baseret, det er dyrt som et SAS system, det koster en formue i roaming kost hvis du rejser og skal bruge din information og din salgsorganisation ender op med at bruge utrolig megen tid på at opdatere systemet. Sales force har dog et fatastisk rapport system.
Systemer som ACT, Goldmine, Microsoft CRM, SuperOffice og et hav af andre systemer er langt bedre for brugerne. Salesforce er utrolig dårligt fungerende hvis du ikke investerer hundredevis af timer i at få det tilpasset, og det når ikke den sidste version af ACT jeg benyttede (ACT2000 der kostede under 1000kr) til sokkeholderne.
Jeg skiftede senere væk fra ACT for at få mere funktionalitet, men salesforce.com er et elendigt og dyrt system, som kun it afdelinger elsker.