Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM - system

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ChannelCRM kommer nu i version 6.0. Rent .NET baseret. Her er således mulighed for at afvikle på den platform du ønsker. Klient/server - Web baseret, Windows Terminal Service og Citrix.

Synkroniseringen med Outlook er speedet gevaldigt op ca 20-100 gange hurtigere end i ver. 5.0.

Og vi synkroniserer Mails, Kontakter samt Aktivieter.

Hilsen Søren Rasmussen

Partner i ChannelCRM A/S 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:39
Hej igen... Superoffice kan de ting i dag som du efterspørger, de har arbejdet med crm system i 17 år og leverer både en windows client og en web-client. Med hensyn til mail integration er det out of the box og en gratis funktionalitet i SuperOffice, vi kalder det OutLook Maillink. Man kan se det i aktion her: http://www.commsoft.dk/Tips_trics/TipsTrics40.htm eller læse om det her: http://www.superoffice.com/en/Products/SuperOffice-Mail--Sync-Solutions/ Det ville undre mig meget hvis I ikke allerede i jeres omgangskreds havde en bekendt der allerede kender bruger venligheden i SuperOffice. Held og lykke i jeres søgen. mvh Stig Brandt
Tilmeldt 20. Apr 06
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 12:00

Jeg glemte lige at fortælle at en enkeltbruger er GARTIS - en 3 brugere pakke kun koster 2.970.- alt inklusive det er altså hele CRM systemet inklusive mail scanning. Kontakt os for referencer vi har 100-vis af installationer indenfor alle brancher.

Så lektien er prøv det gratis eller brug under 3000.- på en flerbruger - så du kan selv kan vurdere systemet. Vi har leveret Dansk CRM siden 1999.

Hlsen Søren Rasmussen

ChannelCRM A/S

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:12

Du kan da ligeså godt henvise til jeres prisliste, jeg synes det lyder godt....

http://www.channelcrm.dk/Pricelist.aspx 

(Alle beløb er eksklusive moms)  

ChannelCRM Basis + Marketing DKK 3.680
ChannelCRM Basis + Marketing (fratrukket startrabat) DKK 990

På de tre første licenser ydes en start rabat på 73%. Denne lidt specielle rabatordning (invers mængderabat) sikrer at du/i kan komme hurtigt i gang og at også helt små, nystartede virksomheder, kan få fordelene ved ægte CRM. Vær opmærksom på at der også er mulighed for at nedtage en version af ChannelCRM til personligt brug gratis. Denne version må gerne benyttes professionelt, men der er begrænsninger (bl.a. må der kun være én bruger). Se eventuelt mere om denne version på www.styrditsalg.dk .

Ovenstående beløb inkluderer såvel klientdelen som serverdelen. Endvidere er der inkluderet ret til opgraderinger i 12 måneder samt e-mail baseret support. Ønsker du at kunne benytte telefonisk support - se vensligst længere nede unde Hotline.

Priseksempel 2 brugere:   DKK 1.980
Priseksempel 4 brugere:   DKK 6.650

Hotline support (telefonisk) Klippekort 120 / 300 / 600 minutter DKK 990 / 2.200 / 4.000

Navne & Numre Markedsdata abonnement 12 måneder 1-5 brugere1 DKK 6.000
Navne & Numre Markedsdata abonnement 24 måneder 1-5 brugere DKK 12.000
Navne & Numre Markedsdata abonnement 36 måneder 1-5 brugere DKK 18.000

Note 1: Denne licensform giver op til 5 brugere on-line adgang til datarens, dataimport og opslag. Alle brugere (også selvom det er flere end 5) vil have glæde af de data, der importeres via abonnementet. Hvis flere brugere skal have on-line adgang kan det naturligvis tilbydes. De angivne priser afspejler en introduktionsrabat ved bestilling gennem ChannelCRM. Prisen ved fornyelse pt stiger cirka 43%. Derfor kan det lade sig gøre at tegne abonnement - til intropris - for også 24 og 26 måneder.
ChannelCRM Human Resource / Search2 DKK 7.360
ChannelCRM Hospital / Search2 DKK 7.360

Note 2: HR/Search modulerne inkluderer for hver bruger licens til CASH CRM-delen. HR/Search kan ikke kombineres med andre rabatter. Aftalen indebærer ret til opgradering af programmellet samt web- og email-baseret brugerhjælp i en periode af 12 måneder fra aftalens tiltrædelse. Opgraderinger foregår ved at kunden selv nedtager nye versioner fra ChannelCRM hjemmesiden. Efter 12 måneder udgør den årlige pris for vedligehold og opgradering 25% af den til enhver tid gældende licenspris (licenspris p.t. DKK 3.680). Denne fornyelse faktureres 30 dage før igangværende periodes udløb. Såfremt kunden ønsker at terminere vedligeholdsaftale skal dette ske skriftligt senest 30 dage før en ny periodes begyndelse.

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 12:39

Jeg vil give dig ret Stig, Superoffice er et super godt og intuitivt CRM system.

Det kan de andre for den sags skyld også være, jeg vil bare anbefale at man køber et system som er en storspiller på markedet så man er sikker på at der også i fremtiden ydes support og udvikles på det. Der har jeg oplevet at mange mindre systemer er stået af i løbet mod Microsoft og Superoffice eksempelvis..

En af de største og mest kompetente partnere på Superoffice kan findes her: www.proinfo.dk

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:48

sfo:
SugarCRM (www.sugarcrm.com) som er open source. Er der nogen som tilbyder det hosted på dansk med support og høj seriøsitet?
Pris: PC Server + installation + support?

Vi tilbyder at installere, tilrette, hoste og supporter SugarCRM

Etablering: 499,-

Tiretning: efter tilbud

Hosting: 200 pr. mnd pr. bruger /800 pr. mnd. for full use (inkl. hotline)

Support: efter tilbud

Bare ring Wink

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Tilmeldt 20. Apr 06
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 12:41

/sfo

Jeg ved ikke hvor du har priser fra. Men de er forkerte:

Priser er offentlige og kan ses på vores hjemmeside www.ChannelCRM.dk

Pris pr. inkl. support og opdateringer Outlook intergation der bare virker, marketing modul -altså hele produktet ikke bare grundmodul:

199. pr. bruger pr. måned. - kan hostes i byen hvis man ikke har sin egen server

Er du dig selv, fåes hele produktet for 0.- (nul) kroner - ikke bare en demo eller andre begrænsninger

Hilsen Søren Rasmussen

Partner i ChannelCRM - det er os med gratis CRM

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 13:34

som skrevet i en anden tråd;

Jeg har gennem de senest 11 år arbejdet i en del forskellige CRM systemer - Superoffice, ACT, Goldmine og salesforce.com.

Af disse systemer er salesforce klart det dårligst fungerende udfra en salgsmæssig betragtning. Det er utrolig fleksibelt mht tilpasninger, og rapporter, men det er et system der kræver alt for meget manuelt arbejde for at gøre funktionelt.

At systemet er webside baseret betyder at du åbner og lukker websider i et væk. Der findes en synkronisering af kontaktdatabasen til din lokale computer, men kun en brøkdel af salesforce.com funktionaliteten (4 af 10 tabs) bliver overført. Kort og godt så dræner salesforce.com meget tid, og helt naturlige funktioner bliver vanskeliggjort.

Mine krav til CRM systemer er at alle dokumenter ligger i systemet, alle emails og attachments, telefonopkald logges, effektivt kalendersystem og jeg skal have adgang til min information uanset om jeg er i en flyvemaskine eller på kontoret. Der er så utrolig mange nice to haves i forskellige systemer.

Superoffice har det bedst designede interphase til brugerne og læres på under en time for de fleste. Systemer er godt og solidt, men begrænset i faciliteter og hvad det kan gøre for dig.

-tilføjelse

Der er et antal tillægsmoduler til SuperOffice der øger funktionaliteten, dog kun en brøkdel af hvad der findes til ex. ACT  eller Goldmine - SOF er et meget stort system i Skandinavien, men lille andet steds. Det har det bedste setup til at skive adresser på breve mv, jeg har set på noget system - Det der er i systemet er virkelig godt, men det er ikke specielt avanceret.

Act er verdens mest brugte. Det er helt fantastisk i deres integration til telefoner. Hvis du har megen telefonaktivitet (ind og ud) så er det et fantastisk produkt.

- tilføjelse

Act er så udbredt at der er alle internationale systemer stortset har et fantastisk interphase til at importere ACT data hvis du senere vil skifte. Der er hundredevis af add ons til ACT så du kan altid købe mere funktionalitet, som producenten ikke selv leverer. Der skulle nu være en super synkrionisering med Outlook

Goldmine har det mest komplekse interphase, men har et væld af faciliteter. Indbygget intranet, indbygget email klient der ikke rammes af virus, fuld helpdesk, ekstrem automatisering af processer. Denne applikation kan lave utrolig meget opfølgning, allokering af leads - ex. kunden har et Rødovre postnummer, så sendes leaded til Bent, og vi chaecker at han har fulgt op indenfor 24 timer, ellers promptes salgschefen.

- tilføjelse

Der er ligesom ACT et kæmpe antal specielle add ons som du kan købe. Det har consecutive lisens - du må have ligeså mange brugere som du vil - du betaler kun for det antal du har logget på på samme tid. Har GISMO integreret som er en super synkronisering med Outlook. GM har nogle fantastiske salgsprocess add ons.

Jeg installerer Goldmine Premium, med solution selling tilpasning, og integreret webresponse tracking i min virksomhed og mine internationale partner kanaler senere i år (kører nu på en ældre version)

Et andet avanceret internationalt system der er godt og har mange af de samme kvaliteter er Maximizer - som jeg dog ikke selv har brugt.

Disse koster en brøkdel af en hosted løsning, men kan i hvert tilfælde for Goldmine part købes hosted.

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:48

Hej,

Har du fundet CRM systemet og hvad blev det til?

Jeg har tidligere benyttet Webcrm - crm system. Et dansk udviklet system, som varmt kan anbefales.  Overvejer selv at bruge det til mit vinfirma www.hellerupvin.dk til at styre et voksende antal kunder/kundegrupper, men vil gerne se om der er andre alternativer.

Det kan være du kan hjælpe mig med en udvælgelses process?

Hilsen

Ian

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Fra  Wiis Import Skrevet kl. 12:17

Jeg vil lige lede opmærksomheden hen på www.microbizz.dk

Der er indbygget crm og så en masse andre unktioner som man kan vælge at tage i brug eller ej.

Skulle det have interesse så kontakt mig endelig for en fremvisning.

Hilsen

Michael

import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)