Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu har jeg fået nok af et firma her fra

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad fanden tænker man på at drive en virksomhed på den måde..

Jeg har brugt en her inde fra 2 gange på at lave logo til begge mine virksomheder. Og nu her anden gang er jeg målløs og sur..

Hvordan fanden kan man få sig selv til drive sin virksomhed på at opspore en kundes facebook, spam hans mail og mobil og ringe til kundes familie medlemmer. Efter en regning på sølle 800kr ikke lige er betalt til tiden og første rykker kun lige når frem..

Syntes sku det er usmageligt og uprofessionel måde at drive son virksomhed..

Jeg har 3 virksomheder og har altid betalt min regninger men forhelved nogle kommer sku os senere end andre når man lige bliver husket på det med en rykker..

Tænk over hvordan i behandler jeres kunder for her har han da mistet end og den behandling bliver da os sagt vider til ens netværk.

Jeg vil ikke hænge personen ud for så er jeg ikke et hak bedre. Men mere have nye som gamle skal tænke sig om hvordan man køre sin virksomhed..

Og jeg kom ud med mit flip 😁

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 00:03 | Låst

Jeg vil give dig ret i at det nok lige er over grænsen hvad angår vedkommendes ivrige kontakt forsøg. Men jeg vil stille mig i sælgers sko her, hvis en kunder ikke betaler til aftalt tid, så ville jeg også prøve at få kontakt til kunden. Nok ikke lige så aggressivt som du fremlægger det.

En statistik fra 2014 viste at over 80% af de faktura som bliver sendt ud, bliver ikke sendt til tiden. Hvis 80% af min omsætning ikke kom til tiden, ville jeg min virksomhed nok ikke overleve.

Jeg driver selv en netvirksomhed som for pengene før kunden for produktet, så for mig spiller det ingen rolle :)

Tilmeldt 19. Dec 13
Skrevet kl. 08:09 | Låst

Syntes nu ikke det er lidt men meget over grænsen. og så at ringe 6 gange kl 22 om aften til et nr der ikke er til mig men familie.

Som sagt har jeg selv virksomheder og her laver jeg arbejdet inden kunder betaler. Og ja jeg har mange penge ude og flyve men har nu aldrig ringet til nr til familien og fundet dem på facebook og mm.

Nogle penge for jeg for sent og nogle slet ikke men sådan er livet som selvstændig men for at drive en god virksomhed må man os gøre tingene på en ordentlig måde og med mode.

Men denne oplevelse var godt nok lidt for meget for mig. men nu ved jeg så os hvem man ike skal handle med da i fremtiden :-)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:16 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjaa, han har nok mistet dig som kunde i fremtiden. Men problemet kunne jo helt være undgået hvis du havde betalt til tiden. Og igen, hvis nu han har 20 kunder som tænker som dig, og ikke lige får betalt til tiden, så kan det jo blive problem for ham.

Husk når man peger fingre af andre, så peger der altid 3 fingre mod én selv ;-)

Tilmeldt 19. Dec 13
Skrevet kl. 08:24 | Låst

Marwe

Tror du misforstår det jeg skriver..

Jeg skriver at man ikke kan drive en virksomhed sådan. Og at jeg er målløs over måden man prøver at krave pengene ind.. hvis du læser ordenligt har jeg handlet med ham før uden problemer

Jeg er en travl mand og alle kan lige glemme en regning der ligger men kommer rykkeren så er det der man husker det..

men at fare op i et sådan felt og vælger at gøre tingene på den måde som jeg udtaler mig om på samme tid som 1 rykker lander i mailen.. er jo helt væk

og husk jeg kun siger her at sådan kan man ikke drive en forretning. Men kunne være jeg skulle hyre nogle rocker til at krave mine penge ind som jeg har til gode og se hvordan min virksomhed så vokser.. :-)

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:27 | Låst

Er der nogle som ved om det overhovedet er lovligt? Hvis X skylder mig penge, så må jeg vel ikke tage kontakt til Y fordi jeg har fundet ud af at Y er relateret til X og har et nummer på Y? Det må forhåbentligt falde ind under en eller anden lovgivning?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Tråden her løber let af sporet kan jeg se, jeg har ryddet op i tråden og låser den her fra - pointerne er vist kommet frem.

De bedste hilsner
/Brian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)