Hvad fanden tænker man på at drive en virksomhed på den måde.. Jeg har brugt en her inde fra 2 gange på at lave logo til begge mine virksomheder. Og nu her anden gang er jeg målløs og sur.. Hvordan fanden kan man få sig selv til drive sin virksomhed på at opspore en kundes facebook, spam hans mail og mobil og ringe til kundes familie medlemmer. Efter en regning på sølle 800kr ikke lige er betalt til tiden og første rykker kun lige når frem.. Syntes sku det er usmageligt og uprofessionel måde at drive son virksomhed.. Jeg har 3 virksomheder og har altid betalt min regninger men forhelved nogle kommer sku os senere end andre når man lige bliver husket på det med en rykker.. Tænk over hvordan i behandler jeres kunder for her har han da mistet end og den behandling bliver da os sagt vider til ens netværk. Jeg vil ikke hænge personen ud for så er jeg ikke et hak bedre. Men mere have nye som gamle skal tænke sig om hvordan man køre sin virksomhed.. Og jeg kom ud med mit flip 😁 |
Jeg vil give dig ret i at det nok lige er over grænsen hvad angår vedkommendes ivrige kontakt forsøg. Men jeg vil stille mig i sælgers sko her, hvis en kunder ikke betaler til aftalt tid, så ville jeg også prøve at få kontakt til kunden. Nok ikke lige så aggressivt som du fremlægger det.
En statistik fra 2014 viste at over 80% af de faktura som bliver sendt ud, bliver ikke sendt til tiden. Hvis 80% af min omsætning ikke kom til tiden, ville jeg min virksomhed nok ikke overleve.
Jeg driver selv en netvirksomhed som for pengene før kunden for produktet, så for mig spiller det ingen rolle :)