Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg et firma op?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg en gut på 16 år, lige nu er jeg i lære som klejnsmed. Jeg går med tanker om at starte et lille firma, som jeg kan arbejde på i min fritid, og måske begynde at lave en indtjening der er god nok til at starte et værksted op når jeg er udlært.

Jeg ved ikke hvordan man får et firma op, at stå, men ellers har jeg et par idéer til hvad jeg vil lave. Måske starte en hjemmeside op der videresælger værktøj eller et andet slags produkt. Jeg ved ikke hvordan man selv laver en hjemmeside og jeg har ikke penge til at få en lavet, men jeg er god til at lære om computere, det vil bare tage for lang tid. Jeg har også et fint skur som jeg kunne lave produkter i, og allerede nu har jeg idéer til hvad jeg skal fremstille. Til alt det juridiske der nok vil komme, har jeg heldigvis en storebror som kan hjælpe mig.

Det jeg vil spørge om er hvad i kan give af tips og links til hvordan jeg skal starte ud. Jeg ved at det måske er meget og spørge om, men jeg ville blive rigtig glad for et skub til at komme igang. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kleinsmeden:
jeg i lære som klejnsmed. Jeg går med tanker om at starte et lille firma, som jeg kan arbejde på i min fritid

Det tror jeg ikke din mester vil synes er noget god ide i din læretid. 

Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Laceless ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Når/hvis du får lov af din mester, til at starte noget op på sidelinjen, vil jeg anbefale dig at kigge lidt rundt på https:j//ivaekst.dk/vaerktojer/ivaekst-vaerktojer eller generelt lure rundt herinde på Amino for at blive klogere på opstart af virksomhed.

Til start af webshop, vil jeg anbefale dig at kigge på Shopify.com. På Shopify kan du for nogle hundrede kroner om måneden, få en webshop op at køre.

Håber det hjælper dig på rette spor!

- Mathias

Tilmeldt 10. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, tak for svar og de gode links, jeg vil prøve at sætte mig ind i det. Ha' en god aften ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)