Hej Amino´er Har været på nettet og tjekket de her " lav en hjemmeside" ud. Der er mange at vælge imellem ikke !. Problemet for mit vedkomne er, at jeg nok skal ha en del musik liggende på den, da det jo er det jeg vil sælge 1. Kan det så ikke bedre betale sig at lave den selv fra bunden af ? Og findes der ikke et mac program hvor det er super nemt at gøre det seiv ? Altså ikke noget med programmering vel ? 2. Så er det det her med at afspille musikken ! det er da tjekket at kunne afspille den direkte på sitet. Ikke noget med at henvise til den andet steds eller jeg har set at nogen direkte lægger deres SoundCloud fil på siden, og jeg har jo en gratis SoundCloud profil. Men måske kræver det "to Go Pro" på SoundCloud....? |
Hej Peter
Tror det bliver svært med et lækkert setup i en af de normal kendte sitebuilders, ud fra dine ønsker.
Et skud fra hoften:
1) Få udarbejdet en moderne og salgsvenlig WordPress hjemmeside/webshop.
2) Integrer YouTube-videoer med et statisk billede igennem deres indlejringsfunktion, hvorigennem dine kunder kan høre musikken før de bestiller.
Tænker et setup hvor du får lavet nogle lækre covers til din musik, som står anført på produktbillederne. Dernæst kan du afspille musik fra tekstfeltet på webshoppen.
Vi udarbejder WooCommerce Webshop løsninger på vegne af vores kunder. Du er meget velkommen til at kontakte mig uforpligtende på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 70 40 40 50. Angiv gerne lidt mere uddybende omkring dine behov samt forretning. Samtidig er du selvfølgelig velkommen til at tjekke vores referencer på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer
Uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke i din søgen :-)