Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsoptimering af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg søger kritiske øjne og konstruktiv kritik til webshoppen www.tiffany.dk 

Denne webshop ønskes konverteringsoptimeret, hvilket er grunden til dette.

Så vidt jeg er orienteret, er der mange eksperter her inde - derfor kunne det være super fedt, hvis I gad at kigge på webshoppen, og dernæst komme med eventuelle ændringer, hvor formålet er at øge salget og konverteringsoptimere.

Hvad har I af forslag?

På forhånd mange tak!

Venlige hilsener herfra :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht til konverteringsoptimering, vil jeg anbefale dig at i køber Visual Website Optimizer. Det er et meget brugervenligt værktøj, der kan give jer konkrete svar på, hvad der kan øge konverteringerne på netop jeres webshop. 

Eksempelvis kan i teste om de grå / sorte læg-i-kurv knapper skal ændres til en grøn farve i stedet. Her kører i en test indtil i har nok konverteringer til at statistikkerne er retvisende. Så vil i tydeligt kunne se om den grønne knap giver flere salg end den sorte.

Samtidig kan du finde ud af, hvor det er mest hensigtsmæssigt at placere knapper, priser, billeder og meget meget mere.

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Tårs
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 45
Fra  TekstGuru.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde ved første øjekast, rigtig svært ved at finde kurven! - Efterfølgende forstår jeg dog ikke at jeg havde problemer med at finde den.

Men jeg kunne jo selvfølgelig være en kunde som havde svært ved at finde den. Så der kan være noget om det.

Jeg havde valgt at gøre lidt mere ud af den. Eventuelt større "pose"-ikon, eller sætte den mere i fokus med en mørk baggrund.

De obligatoriske leveringsomkostninger og leveringstid savner jeg også.

Ellers en rigtig flot hjemmeside :-)

www.TekstGuru.dk - Vi udfører alle typer tekstopgaver til discountpriser

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest super flot webshop, og dejlig enkel :)

Jeg kan se at du benytter dig af Magento´s standard checkout, med en masse trin.

Her vil jeg helt klart anbefale, at du får en one step checkout i stedet for, som er meget mere overskuelig for kunderne. Der er lavet mange tests på, at en enkel bestillingsprocess er med til at øge konverteringerne.

Udover det kan jeg tilslutte mig, at Visual web optimizer er et rigtig godt værktøj at benytte.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)