Hej igen Simon, Tak for din besked. Har lige været inde og læse en del blogs omkring emnet og kan godt se det er en af de centrale ting. Prøver lige om jeg ikke kan rette det til, ellers ville jeg sætte stor pris på din hjælp.
Er der ellers andre ting du ville anbefale mig at rette til?
Hvis du ikke allerede har gjort det, så sørg for at skab unikt tekst indhold der har relation til dine ydelser. Husk den lokale vinkel, hvis den er relevant for dig.
kig her hvis jeg søger på dødsbo på google ser det sådan ud :-)
nummer 1 sat af google selv nummwe 2 forbi hans domain er dodsbo.dk men nu tager vi bare din side http://dodsbo-hjelpen.dk/
<meta property="og:title" content="Skal vi hjælpe med dit dødsbo, Ring nu 30434351" />
hvis det var mig ville jeg nok skrive sådan her
<meta property="og:title" content="Dødsbo ryddes få et gratis tilbud, vi rydder dit dødsbo til DK´s bedste priser" />
i dag har du Skal vi hjælpe med dit dødsbo, Ring nu 30434351 og der er ikke en på forsiden med telefonnummer så derfor tror jeg aldrig din side kommer på side et. prøv og søg på google og se om dem der er på side et har nummer med i deres title ;-)
prøv og søg på legetøj, tøj eller computer ingen telefo nummer på side et. :-)
Dødsbo. Her kan du finde information og vejledning om behandling af dødsboer. Hvem anmelder dødsfaldet til skifteretten? Præsten anmelder dødsfaldet til ...
Et dødsbo opstår, når en afdød persons formue skal gøres op og fordeles blandt arvingerne. Ofte vil det være en fordel at få advokathjælp til opgørelser mv.
Ved et dødsfald efterlader afdøde sig ofte en række værdigenstande. Det kan være et hus, en bil, en bankbog, en gæld eller andet. Læs her hvordan boet ...
Borydning i København: Vi køber og rydder dødsboer og restboer i hele København og omegn. Vi kommer gerne og giver et uforpligtende tilbud og en vurdering ...
Dødsbo sælges på GulogGratis.dk. Opret hurtigt og nemt en annonce og sæt etdødsbo til salg online. Find en køber til dødsboet eller få hjælp til rydningen her.
Dødsbo Rydning til Københavns bedste priser. Vi er eksperter i køb og rydning afdødsboer. Få et tilbud på dit dødsbo. Ring til os i dag på tlf. 30616612.
Har du et dødsbo, en lejlighed, en kælder, et loft som skal ryddes, tømmes og/eller sælges, så er det en opgave for Rydningskompagniet. Gratis, hurtig og ...
Har skrevet en hel del SEO tekster omkring emnet, men synes ikke de har haft så stor indflydelse i nu. Vil tro der mangler et eller andet centralt som meta beskrivelser osv. så du beskrev eller måske linkbuilding
Min side er i hvert fald ikke på de første 10 sider hvis man søger på dødsbo, så der er lidt lang vej i nu. Synes jeg har gjort ret meget ud af det i forhold til tekst osv. så forstår det ærlig talt ikke? Har også lige meldt mig ind i ingenco2.dk, som skulle have en ret god virkning ifølge forskellige blocks osv?
Send mig en mail du skal ikke betale hvis jeg ikke får dig på side 1 Cisco.Networks.dk@mail.com så optimere jeg side et på dit website kan du levere til hele Danmark ?