Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura - ordrebekræftelse - rækkefølge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg skal forhåbentlig snart snarte min første webshop.

Jeg har i den anledning spekuleret lidt på, hvilken rækkefølge i (webshop-ejere) håndtere ordrebekræftelse og faktura på.

Jeg kan forestille mig, at det første kunden får på sin mail er ordrebekræftelsen og når pakken senere hen er sendt, kommer der en faktura på mailen, samt en faktura fysisk sammen med pakken.

Er det nogenlunde sådan i gør?

Skriv meget gerne jeres egen rækkefølge, så jeg kan få en forståelse af, hvordan jeg skal håndtere det hele 😊

Håber på svar!

Mvh. Erik

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 19:32

Hej Erik

Det er helt korrekt.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 20:11

Husk at vente med at trække pengene til du har sendt varen afsted mod køber :)

Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 20:33

Super, tak for svarene begge to :-)

Men er det ikke min betalingsløsning, som bestemmer hvornår de trækker kundens penge?

Eller kan man selv bestemme hvornår man trækker kundens penge inde på betalingsløsningen's hjemmeside? :-)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:52

Jeg kender kun den betalingsløsning jeg selv bruger, men går ud fra det er ens for de fleste. Der kan du se en liste med alle de betalinger der er klar til at blive hævet. Det er først når du trykke "hæv", at pengene bliver trukket på kundens konto.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 20:52

Jeg bruger Quickpay & Clearhouse og når en betaling skal køres så er der 2 trin, hvor den første tjekker om man kan tjekke det beløb og det næste trækker beløbet. Mit produkter er abonnements betaling, så jeg køre det hele på engang med måned/års mellemrum. Hvis du bruger et system så er der vel en indstilling eller to, mit er lavet fra bunden så kender ikke til hvis du skal have en "standard" løsning :)

Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 20:56

Okay, tusind tak for jeres svar :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)