Jeg skal forhåbentlig snart snarte min første webshop.
Jeg har i den anledning spekuleret lidt på, hvilken rækkefølge i (webshop-ejere) håndtere ordrebekræftelse og faktura på.
Jeg kan forestille mig, at det første kunden får på sin mail er ordrebekræftelsen og når pakken senere hen er sendt, kommer der en faktura på mailen, samt en faktura fysisk sammen med pakken.
Er det nogenlunde sådan i gør?
Skriv meget gerne jeres egen rækkefølge, så jeg kan få en forståelse af, hvordan jeg skal håndtere det hele 😊
Jeg kender kun den betalingsløsning jeg selv bruger, men går ud fra det er ens for de fleste. Der kan du se en liste med alle de betalinger der er klar til at blive hævet. Det er først når du trykke "hæv", at pengene bliver trukket på kundens konto.
- Kim -
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Jeg bruger Quickpay & Clearhouse og når en betaling skal køres så er der 2 trin, hvor den første tjekker om man kan tjekke det beløb og det næste trækker beløbet. Mit produkter er abonnements betaling, så jeg køre det hele på engang med måned/års mellemrum. Hvis du bruger et system så er der vel en indstilling eller to, mit er lavet fra bunden så kender ikke til hvis du skal have en "standard" løsning :)