Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køber snart virksomhed, hvad skal jeg gøre først?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sorry to say it.Sad Men tror det er en dårlig ide, at i starter virksomhed. Når i ikke har undersøgt de mest besale ting.

Er 100 % sikker på i skal have hjælp af en advokat til at starte med, derefter er i nød til at have en bogholder/revisor. For eller går det da helt galt med jeres bogføring. Med de spørgsmål i har..

Håber det går godt, men det er godtnok op ad bakke. Desværre. 

Men Held og lykke med det..

Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:16

Okay, kan godt forstå det i siger, og har måske også fremstået lidt mere fatsvag, end reelt var meningen... Har bare fået blandet tingene lidt sammen, og har også haft en smule stress.
Derimod takker jeg jer for at tage tid til at hjælpe sådan nogle "dumme" teenagere som os. :P

Men som situationen er nu, er vi ved at have styr på det, og opretter en erhvervskonto, first thing in the morning, også højt sandsynligt få stiftet et IVS selskab i en af vores forældres navn med forsikring til alle tre/hele virksomheden. Evt. lige se med budgettet, men så få fat på en bogholder/revisor, men skal snakke med banken og en advokat imorgen, så jeg må lige se, hvordan det går.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:29

way to go Oliver -  lyder helt fornuftigt hele vejen

god vind med det  John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 21:47

IVS er fint, i kan bare bruge den samme revisor som mig: http://www.frr-gideon.dk/.

De har en fast pris og i for ikke en regning før efter første årsregnskab. Så kan kun anbefale dem :)

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)