Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste regnskabsprogram med API til Woocommerce

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal starte webshop med en partner, og vi er ved at have styr på det meste - men vi mangler tips til regnskabsprogram. Det behøver ikke være gratis, men de 150 pr. måned for fx Dinero Pro er det maksimale, vi vil betale.

Vi har bestemt os for Woocommerce som CMS, men har også brug for et regnskabsprogram - og jeg har kigget på Dinero Pro, Billys Billing og e-conomic.

Jeg har søgt på tidligere tråde, og her fraråder de fleste Dinero, da der på det tidspunkt ikke var en API. Så vidt jeg kan se nu, er der kommet API til Woocommerce - er det korrekt, og har nogen prøvet det?

Jeg vil rigtig gerne høre fra nogen, som bruger Woocommerce, og har erfaringer med en god API.

Og et spørgsmål, jeg ikke har kunnet finde svar på - er API'en gratis i de tre systemer, eller kommer betaling af denne oveni?

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du på jagt efter det bedste regnskabsprogram til din virksomhed? Så tjek denne regnskabsguide ud, og få et overblik over hvilke muligheder du har. 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:

Jeg skal starte webshop med en partner, og vi er ved at have styr på det meste - men vi mangler tips til regnskabsprogram. Det behøver ikke være gratis, men de 150 pr. måned for fx Dinero Pro er det maksimale, vi vil betale.

Vi har bestemt os for Woocommerce som CMS, men har også brug for et regnskabsprogram - og jeg har kigget på Dinero Pro, Billys Billing og e-conomic.

Jeg har søgt på tidligere tråde, og her fraråder de fleste Dinero, da der på det tidspunkt ikke var en API. Så vidt jeg kan se nu, er der kommet API til Woocommerce - er det korrekt, og har nogen prøvet det?

Jeg vil rigtig gerne høre fra nogen, som bruger Woocommerce, og har erfaringer med en god API.

Og et spørgsmål, jeg ikke har kunnet finde svar på - er API'en gratis i de tre systemer, eller kommer betaling af denne oveni?

Hej Dennis.

Bare for der ingen tvivl er: så arbejder jeg ved Dinero :)

Den gamle kritik vedrører højst sandsynligt da vi ikke ville åbne vores API. API'et er nu åbent og jeg ved at vores integrationspartnere er ved at lave en sej løsning til Woocommerce. Altså en løsning der virkelig kan spare tid for dig. 

Vi har flere som laver løsningen, og kan ikke huske deres funktioner (her må de lige melde ind). Men de kan begge oprette fakturaen direkte i Dinero fra Woocommerce.

Opret en bruger på Dinero og du har 10 dage til at lege med det. Og jeg er sikker på at partnerne også vil give dig lidt tid til at prøve det af, hvis du skriver til dem :)

https://dinero.dk/integrationer/

De bedste hilsner

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Jeg har har arbejdet med Billy's API og den er til at gå til, jeg har dog prøvet at komme i kontakt med Dinero siden november og de er ikke så hurtige når jeg ikke er betalende kunde.

Men i mine øjne er en API en API, så hvis den bare skal bogføre, måske også sende en faktura per mail så kan du jo bruge begge.

Har dig eller din partner ikke nogen erfaring med et program/system?

Som du selv skriver så er Dinero udkommet med en API, hvis i er helt nye til begge systemer så ville jeg personligt vælge Billy.

P.S. Billy er samarbejdspartner med Woocommerce, så de kan vel nok hjælpe? :)

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis

Det er helt rigtigt, at der i dag findes en integration mellem Dinero og WooCommerce.

Jeg arbejder hos storebuddy.dk, hvor vi blandet andet har lavet et modul, som sørger for, at dine WooCommerce salg bogføres i Dinero - naturligvis helt automatisk. Vi har i dag over 1000 virksomheder, som benytter vores integration til Dinero. 

Du kan læse mere om integrationen her http://storebuddy.dk/services/bogforing/dinero

Jeg vil også lige gøre dig opmærksom på, at vi er på vej med en stor opdatering, hvor jeg godt kan løfte sløret for en række af de nye funktioner: 

  • Bestemme hvilke ordrer, der skal overføres til Dinero - så fx kun gennemførte ordrer overføres.
  • Automatisk godkendelse af ordrer i Dinero.
  • Automatisk afsendelse af faktura til din kunde.
Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Hej Dennis,

Jeg har har arbejdet med Billy's API og den er til at gå til, jeg har dog prøvet at komme i kontakt med Dinero siden november og de er ikke så hurtige når jeg ikke er betalende kunde.

Men i mine øjne er en API en API, så hvis den bare skal bogføre, måske også sende en faktura per mail så kan du jo bruge begge.

Har dig eller din partner ikke nogen erfaring med et program/system?

Som du selv skriver så er Dinero udkommet med en API, hvis i er helt nye til begge systemer så ville jeg personligt vælge Billy.

P.S. Billy er samarbejdspartner med Woocommerce, så de kan vel nok hjælpe? :)

Hej Tobias.

Jeg forstår ikke du har haft problemer med at komme i kontakt med os. Det beklager jeg i så fald :)

Hvis dit spørgsmål er regnskabsrelateret skal du være Dinero Pro, men har du spørgsmål til vores API er du velkommen til at sende dem til mig.

Du velkommen til at sende mig en mail på rasmus@dinero.dk angående API'et.

De bedste hlisner

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tak som byder, det drejede sig om en samarbejdsaftale. Men Billy var lidt hurtigere end jer, så jeg venter lidt inden jeg vil prøve igen hos jer. Jeg har jo stadig kunder som bruger jer, men de må vente.

I har noget gemt jeres telefon nummer af en grund, men når en potential kunde så beder om at blive ringet op forstår jeg ikke hvorfor i henviser til at sende en mail...?

Det her er off-topic, så lad os ligge den her. Jeg kontakter jer måske senere på året.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Jeg har har arbejdet med Billy's API og den er til at gå til, jeg har dog prøvet at komme i kontakt med Dinero siden november og de er ikke så hurtige når jeg ikke er betalende kunde.


Det undrer mig meget. Vi har chatsupport 75 timer om ugen hvor vi svarer alle, også gratisbrugere???

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
I har noget gemt jeres telefon nummer af en grund, men når en potential kunde så beder om at blive ringet op forstår jeg ikke hvorfor i henviser til at sende en mail...?

Vi bruger ikke telefon til andet end revisorer. Så hvis det er den service du vil have, så skal du ikke vælge Dinero.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Hej Rasmus,

Tak som byder, det drejede sig om en samarbejdsaftale. Men Billy var lidt hurtigere end jer, så jeg venter lidt inden jeg vil prøve igen hos jer. Jeg har jo stadig kunder som bruger jer, men de må vente.

I har noget gemt jeres telefon nummer af en grund, men når en potential kunde så beder om at blive ringet op forstår jeg ikke hvorfor i henviser til at sende en mail...?

Det her er off-topic, så lad os ligge den her. Jeg kontakter jer måske senere på året.

Hej Tobias.

Du er velkommen :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)