Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produceret tøj i DK eller udland med sikkerhed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg går og drømmer om at lave mit eget tøjmærke - Jeg vil primært sælge t-shirts, undertøj "gå i byen toppe" og andre overdele til piger, til forholdsvis middel klasse af priser.

Er der nogen som ved noget om hvad muligheder er for at få lavet dette i DK?

Hvis der er nogen som ved noget om at få lavet det uden for Danmarks grænser lytter jeg også gerne.
- hvordan man får fat i en producent i f.eks. Kina
- hvad det koster at få produceret
- hvordan kan man stole på man får sine varer

Tak på forhånd!

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

du kan finde en systue i Danmark eller nærområder som Polen hvor det nok er billigere grundet arbejdslønnen. Herved kan du følge din produktion og sikre dig at alt er som det skal være samt du får varer udleveret. 

I det øjeblik du flytter produktion ud af landet og der er meget at spare på produktion i og med lønninger er lave i Kina, Bangladesh eller Afrika. (jeg har tekstil produktion på Madagascar). Men du vil selvfølgelig også åbne en dør der kan indeholde problemer af alverdens slags, så er du ikke oppe i større moq til at starte med er dette nok ikke anbefalelses værdigt. Kommer du i den situation at skulle have produceret større oplæg og det er ikke anbefalelses værdigt ikke at søge udenlands, og så kan du sikre dig ved at bruge en agent som undertegnet eller selv rejse ud til fabrikken og sikre dig alt er som du forventer. 

Tank toppe og tee som du beskriver, afhængigt af design og metervare, vil nok koste mellem 5 og 7 euro stykket. 

Held og lykke med projektet ;) 

Mvh. Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)