Hejsa.
Beklager meget, at jeg skriver på et så gammelt emne som dette, men det er vigtigt for mig.
Igår aftes oprettede jeg en bruger på QXL for at sælge nogle af mine gamle bøger, som jeg har haft liggende i nogle år.
Dagen efter, i dag, havde QXL lukket min profil. Jeg henvendte mig til kundeservice for at høre nærmere, og fik at vide, at jeg åbenbart havde haft en bruger førhen, som hed AD-Trade. Denne bruger er mig komplet ukendt og har aldrig hørt om det før. Fik at vide, at vedkommende har solgt 2 gucci-produkter via QXL, men som aldrig blev leveret. Fik yderligere at vide, at profilen blev oprettet i 2007 i september. På det tidspunkt har jeg været 13 år.
QXL mener, at jeg er den tidligere AD-Trade, da bl.a. mit navn var et sammenfald med vedkommende. Mit fornavn er Bastian, hvilket er et sjælendt navn i Danmark. Mit mellemnavn er endnu mere sjælendt end mit fornavn, og jeg er nok den eneste i Danmark der hedder det, som jeg hedder. QXL siger, at de har FLERE sammenfald end blot mit navn, hvilket gør mig meget bekymret, da det umuligt kan være et tilfælde.
Jeg henvender mig derfor til her herinde for at høre, om nogen af jer har nogen som helst information om AD-Trade? QXL nægter at give mig flere oplysninger om vedkommende.
På forhånd tak for hjælpen.