Hej jeg leder efter en der kan fortælle mig om hvordan man finder en tøj producent.
Ellers ville jeg høre om i kender nogle gode steder man kan få lavet webshop uden der koster over 10.000.
Skal du have lavet en professionel shop, så skal du nok forvente at du ikke får den for meget under 10.000 kr - en ting er det første bud du får på shoppen, det vil nok ligge lige i underkanten af de 10K, men så skal du have Domæne, webhotel, indløsningsaftale, betalingsgateway, Logo, Template, lavet lidt design, osv osv - intet af det er jo gratis - og som udgangspunkt skal du forvente at det koster penge at tjene penge.
Hvis du er lidt presset på likviditeten nu så vil jeg anbefale dig at vente lidt med at starte op og så få sparet lidt sammen, således at du kan få det lavet rigtigt første gang - det er langt det billigste i længden
For den pris får du en fuldstændig og funktionel webshop, hvorigennem vi giver dig fuld oplæring til hvorledes du på egen hånd kan håndtere order, oprette og redigere i produkter efter lancering.
Vi udarbejder webshoppen i WordPressCMS, hvilket gør dig en lang række muligheder for diverse relevante integrationer såsom Pakkelabels, Billys Billing, Mailchimp osv.
Smid mig en mail med dine ønsker på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller hiv fat i mig pr. tlf. 70 40 40 50. Så kan vi tage en uforpligtende snak omkring dit projekt.