Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og tøj produceret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg leder efter en der kan fortælle mig om hvordan man finder en tøj producent.
Ellers ville jeg høre om i kender nogle gode steder man kan få lavet webshop uden der koster over 10.000.

Tak på forhånd.

Fra Hjallerup
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 101
Fra  Hjallerup Solfilm Skrevet kl. 09:53

Jeg kan levere tøj hvis det er det du efterspørger

Men webshop kan jeg anbefale mono.net. Det koster 2000kr pr år

Men ellers smid en mail på theis@hjallerupsolfilm.dk

www.hjallerupsolfilm.dk 

vi levere alt det tøj du mangler både med og uden tryk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:06

Hejsa

Skal du have lavet en professionel shop, så skal du nok forvente at du ikke får den for meget under 10.000 kr - en ting er det første bud du får på shoppen, det vil nok ligge lige i underkanten af de 10K, men så skal du have Domæne, webhotel, indløsningsaftale, betalingsgateway, Logo, Template, lavet lidt design, osv osv - intet af det er jo gratis - og som udgangspunkt skal du forvente at det koster penge at tjene penge.

Hvis du er lidt presset på likviditeten nu så vil jeg anbefale dig at vente lidt med at starte op og så få sparet lidt sammen, således at du kan få det lavet rigtigt første gang - det er langt det billigste i længden

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:12

Hejsa, 

Vores webshop-pakke koster 9.900 kr.  Så den rammer vel meget godt :-)

Se eventuelt: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

For den pris får du en fuldstændig og funktionel webshop, hvorigennem vi giver dig fuld oplæring til hvorledes du på egen hånd kan håndtere order, oprette og redigere i produkter efter lancering. 

Vi udarbejder webshoppen i WordPress CMS, hvilket gør dig en lang række muligheder for diverse relevante integrationer såsom Pakkelabels, Billys Billing, Mailchimp osv. 

Smid mig en mail med dine ønsker på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller hiv fat i mig pr. tlf. 70 40 40 50. Så kan vi tage en uforpligtende snak omkring dit projekt. 

Hav en rigtig god mandag! 

Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:03

Hej Morten

Jeg har hørt dette en del gange før så jeg ved godt hvad jeg hår ind til :) og domæne, logo og design er ordnet.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:48

Moccie:
Jeg har hørt dette en del gange før så jeg ved godt hvad jeg hår ind til :) og domæne, logo og design er ordnet.

Fint, held og lykke med projektet !

//Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)