Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner søges (watches2u.com)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har tænkt mig at starte en webshop hvor konceptet vil være at dropshippe direkte til kunden.

jeg har tænkt mig at handle med ure og i den forbindelse er jeg faldet over siden www.watches2u.com og www.w2u-wholesale.com der tilbyder dropshipping til fordelagtig priser.

jeg har tjekket de danske sider som også handler med mærkevare ure og kan se at der er et marked for dette koncept.

eksempelvis koster et D&G bianca gold crystal 2775 kr på urevaerket.dk. ved dropshipping er den samlet pris ca 1560 og det er inc. dansk moms

hvis man forstiller sig at man tog en relativ billig pris for dette ur, lade os sige 1900kr, så er det 340 gode danske kroner lige ned i forret.  

så det eneste der mangler her er en webshop hvor kunderne kan bestille deres varer.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:23

I stedet for at finde en partner, var det så ikke en ide, at kigge på en shopløsning fra dandomain (eller en af de andre)?
Webshop + DK løsning og de andre småting du skal bruge koster ikke mere end 500kr pr mdr og så er du igang.

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:42

jeg gir kristian helt ret, det ser ud som om at du har fundet et godt website at gøre forretninger med, så det er bare med at lave en webshop i en fart.

Min veninde har et samarbejde med nævnte firma og siger at der ikke er nogen problemer af nogen art med dem. så det bare med at klø på.

her på amino er der mange der spørger efter gode dropshipping firmaer og da kan jeg i hvertfald anbefale  www.w2u-wholesale.com (står som powerseller med over 80000 positive feedback på ebay)

god jul til alle

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:47

johnybigcash:

her på amino er der mange der spørger efter gode dropshipping firmaer og da kan jeg i hvertfald anbefale  www.w2u-wholesale.com (står som powerseller med over 80000 positive feedback på ebay)

god jul til alle

det lyder som om at det er en troværdig samarbejdspartner jeg har fundet der, hvor ved du fra at www.w2u-wholesale.com har 80000 positive feedback?

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:24

calzaghe:
der, hvor ved du fra at www.w2u-wholesale.com har 80000 positive feedback?

ja det skal jeg fortælle dig, da jeg selv handler meget over ebay, har jeg lagt mærke til at de også selv bruger ebay som handelsplatform. de har så vidt jeg kan se modtaget over 80000 positive feedback.

så jeg tror ikke du skal være nærvøs for om at de tar røven på dig eller ej, og igen som jeg siger, min veninde handler med nævnte firmaer og hun klager ihvertfald ikke.Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:19

Smider du ikke mig en mail med lidt flere detaljer om hvad du havde tænkt dig? Vores speciale er "alt det tekniske" og jeg har allerede fået et par ideer til at lave en nice webshop til projektet, men hvis du lige hiver fat i mig kan vi tage den derfra.

Jeg mistænker dig lidt for at du er ude på at komme igang uden at skulle have penge op af lommen? Men det får jeg vel at vide hvis du mailer mig :) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)