Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav din egen hjemmeside – men hvilken er den bedste tjeneste?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg vil som så mange andre sige WordPress. Det er ret nemt at gå igang med via en 1-click install fra f.eks. unoeuro. På NemProgrammering.dk kan du også finde en masse videoguide til systemet. Det koster dig heller ikke mere end 200-300 kr at komme i gang med WordPress :-)

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:53

1000 tak :-) 

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 20:18

Hvilken slags  skal jeg downloade – client eller server

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:39

Nu har jeg ikke hel tfulgt med i tråden, men det er et ftp program du er i gang med at downloade, det er Client delen du vil have, det kan du bruge ti lat uploade din wordpress med til din hosting server

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 21:20

TeleDK:
Hvilken slags  skal jeg downloade – client eller server? 

Hej

De fleste udbydere, inkl os, tilbyder en "1 klik" installation af WordPress. Med en "1 klik" installation er alt du skal at designe din side udfra en template, din WordPress er til og med på Dansk. Dansk er dog ikke noget du skal regne med hele vejen igennem da diverse plugins og temaer du henter sandsynligvis er på Engelsk. Har du behov for noget mere simpelt er der diverse steder på internettet hvor du kan lave en side udfra disse udbyderes lukkede systemer, det er normalt dyrere og mere begrænset, til gengæld sørger de for at holde din installation sikkerhedsmæssigt opdateret, noget du selv skal gøre med eksempelvis en WordPress installation.

Mvh WebHosting A/S

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)