Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få lavet en side ala 3byggetilbud.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har en ide som jeg arbejder på lige nu, men hvad vil det koste at få bygget en side der minder om http://www.3byggetilbud.dk/indhenttilbud/

Der skal være en funktion, der gør at, når en kunde henvender sig til at os for at få en pris, så skal vi kunne sende mail ud til alle de butikker vi har som kunde, så de kan henvende sig hurtigst muligt for at give en pris på det produkt kunden efterspørger.

Jeg vil desværre ikke ud med hvad det er for et markedet, men håber at nogle kan hjælpe her :)

på forhånd tak.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:54

Hvorfor bruger du ikke freelance siden under amino , du kan skrive at det er en ca pris du forløbig søger, så er jeg sikker på der er mange af os freelancer der gerne vil give dig en ca pris, men jeg tror ikke du får mange til i åben forum at give dig en pris uden at det bliver noget i stil med mellem 4000.00  og 50.000 kr ;-)

Men du da velkommen til at skrive en PM til mig :-) 

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 18:55

Der ligger meget mere bag den side så den fungere, men regn vel nok med mellem 50.000 og måske 200.000 kr, alt efter hvor avanceret du vil have den. Kan nok laves billigere, men så mangler du en masse funktioner, som du vil alligevel skal lave med tiden.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:56

Hejsa,

Der findes en del muligheder til hvorledes du vil kunne udarbejde sådan en hjemmeside / portal.

Jeg vil gerne komme med et oplæg hvorledes du vil kunne få realiseret opgaven igennem WordPress CMS. I forhold til omfanget (prisen) afhænger det meget af dine behov og konkrete ønsker.

Du er meget velkommen til at sende mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller give mig et kald på tlf. 70 40 40 50. Så kan vi tage en dialog omkring dit projekt.

Hav en rigtig god aften :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:55

Så vidt jeg kan se er den du henviser til lavet i Wordpress :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville nok afsætte 30k til den første simple live version og så 30k til løbende udvikling efterhånden som du lancere siden og finder ud af hvad du reelt har behov for.

Et sådant site vil typisk blive udvidet efterhånden som successen bliver bygget op og det får trafik. 

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:03

Hejsa.

I TOGI Data ApS har vi for nyligt bygget et sådant site, så hvis du vil sende mig en mail på sarah@togidata.dk med lidt flere kravsspecifikationer, vil jeg gerne stykke et godt tilbud sammen til dig.

Mvh. Sarah

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)