Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svin min webshop til!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

En kammerat og jeg har lige startet en ny webshop op, og i forbindelse med det, søger vi nu nogle gode råd til hvad vi kan gøre bedre, eller hvad vi evt har overset.

Derfor må i meget gerne komme med så meget ris og ros som i overhovedet kan.

Link: www.i-snap.dk 

På forhånd tak!

Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Pandi Web ApS Skrevet kl. 15:01

Forside billedet: Ville nok sætte en call to action på billedet "Se hvordan det virker her" eller lignende så man ved hvor man kommer hen når man trykker.

Læg i kurv knap på varelister.

På produktsiden burde "Læg i kurv"-knappen være mere i øjenfaldene

Kurven: Opdater kurv og  anvend kupon stjæler for meget fokus fra gå til kassen "som er det I gerne vil have folk til"

Det var det jeg faldt over ud fra en lille hurtig gennemgang =)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 15:01

Det er synd at "Fri fragt ved køb over 499 kr." står nede i hjørnet. Få det op så man ser det. 

Ellers synes jeg at shoppen ser lidt for standard ud - få lavet et logo med nogle farver, der kan gå igen på shoppen. Det kommer til at give jeres site mere liv.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:27

Hejsa, 

Jeg synes generelt at I skal forsøge at få noget mere visuelt indtryk ind på siden, enten i form af noget grafik / farver, eller også nogle billeder. Overvej eventuelt et forsideslide, der sætter en visuel stemning på jeres webshop. I samme ombæring synes jeg at I skal sætte en afgrænsning på ved headeren og footeren, således at jeres webshop får en form for visuel top og bund. 

Held og lykke med projektet :-) 

Fra Herfølge
Tilmeldt 8. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Korrekturkonsulenten Skrevet kl. 12:50

Hejsa

Der er flere andre, der har kommenteret design, grafik og billeder - jeg er enig i deres betragtninger.

Derudover har jeg fokuseret på teksterne på siden. Dem sker skal lægges mere arbejde i. Helt generelt. De skal være mere oplysende, være kongruente, sættes ensartet op og fremfor alt være korrekte i sprog og grammatik. Det er SÅ vigtigt med tekstarbejdet - alle tekster fortæller i sidste ende noget om produktets kvalitet.

Prøv at arbejde med teksterne. I er også meget velkomne til at kontakte mig for en aftale om tekstarbejde og korrektur Big Smile

God weekend og god fornøjelse med shoppen Big Smile

Hilsen Mirjam Jelgren

www.korrekturkonsulenten.dk

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:52

Jeg ser din side på mobilen, ogt her synes jeg lidt der mangler et logo. Derudover så er jeres video ikke responsive på hvordan virker det siden.  Ellers en fin ogt simpel side.

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 17:33

Hej !

Siden ser lidt kedelig og trist ud, der må godt være et flot logo og lidt flere farver, men uden at siden mister sin seriøsitet.

Jeg kan ikke se, at i har en fane, der hedder "Om os", en sådan er vigtig at have af hensyn til jeres troværdighed, og kunderne vil gerne vide, hvem de handler med, - gerne med foto.

Endvidere skal der være mere tekst og flere beskrivelser, - Google elsker tekst. Jeres kontaktformular er på engelsk, den bør være på dansk, som det øvrige tekst på siden.

Ellers synes jeg det er en fin og stilren side.

Held og lykke med projektet.

Birgitte

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:54

Jeg synes produktet virker meget fedt, men webshoppen er simpelthen for kedelig efter min mening.
Den bærer meget præg af at der er benyttet Mystile themet, men måske er det bare mig der er blevet miljøskadet af at have arbejdet med det theme for meget for flere år siden.
Personligt ville jeg nok starte forfra og måske anvende et betalt theme fra WooThemes el.lign.

Ideer:
-Præsenter produktet med en ultra kort video der viser produktets funktion.
-Indsæt logo i venstre side af header.
-Overvej at få lidt farver på siden.
-Kontaktoplysninger i footer
-På produktsiderne kunne der godt være en kort tekst sammen med prisen og tilføj til kurv knappen.
-Tilføj til kurv knappen er kedelig og falder i med designet.

Illustrationen af produktet på forsiden er ret god :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)