partnerskab Kontakt oplysninger heysaheysa@outlook.dk Min ide angående min ide drejer det sig om en hjemmeside, som jeg selv er igang med at kode. jeg kunne dog godt bruge lidt hjælpe til denne side, da der er meget der skal lave på den jeg er dog først lige gået igang så det. ville være en ide hvis du kunne kode også, da jeg ikke skal bruge så langtid på det opgaven her vil være at du tager koderne og sætter dem sammen, da jeg ikke har tænkt mig at bruge for meget tid på dette da jeg også har en anden opgave. som jeg skal udfører den hurtige vej i dette kan dog være at hvis du ikke vil bruge for mange timer på dette, kan vi dog gøre sådan at man kan downloade det i en bog, eller købe den til en hvis pris. den langsomme vej, er at jeg skal sidde og kode endnu mere selv, men denne vej vil det tage længere tid at opsætte hjemmeside, det vil tage længere tid og kode dette da der skal laves en hej del om, men denne side vil det dog også komme til at se god ud, efter dette er lavet skal der dog bare kopieres nogle ekstra sider i stedet for vi skal sidde og kode det helt fra bunden af igen, dette er en fordel ved denne vej det kommer til at tage lidt sit, da der er meget der skal kode sammen, så der er en helt og hurtig vej og der er en langsom og kedelig vej men det kommer dog til at set godt ud, jeg kom til at tænke på hvis du er god til at blogge, det jeg mener med dette er at hvis du heller vil lave en blog ud af det, så det går hurtigere så kan vi dog også gøre dette så længe der kommer penge ind i det fordi det kommer til at tage sin tid, og fordi det er en meget god viden som vil kunne have på denne siden. så jeg har nød til at tage betaling for dette, fordi det er ikke lige en opgave på to dage ud over dette kunne det dog også gøre på en anden måde at man lavede siden og betalte for at kunne bruge den, også kunne jeg sælge yderligere ud af den viden jeg. sidder og skriver om så dette vil være en yderligere mulighed for at tjene der, der er et par forskellige muligheder vi kan jo kun starte et sted af gange og ikke bare tro det skal være for dag 1 af, men jeg vil dog gøre min del af arbejdet sammen dag jeg sender teksterne til dig, så har jeg lagt dem ud på nettet hvor de dog skulle ligge, for at tiltrække kunderne. lidt om min opgave min opgave vil bestå i at jeg stå for alt tekst, på hjemmeside fra start til slut. eller via bøger jeg vil dog på et senere tidspunkt begynde at sidde og undervise elever, og så kunne man også tjene lidt der. eller det kunne gå ind over prisen for at kunne ind på hjemmeside, eller det kunne være en anden mulighed måske med noget rabat kode eller, gør det som betale for 1 få 1.2 eller 2. uger med i eller et eller andet, ud over dette vil jeg på et tidspunkt begynde at det forskellige ting hen af vejen, og ville være en fordi hvis du kunne have tid til at kigge siderne igennem, dog skal jeg nok skrive i et hint i overskriften, så du nogle lunde ved hvor meget der skal lægges i det, markedføring med dette dette jeg sidder og skriver om vil det give seo i sig selv, så der skal ikke kigges på seo for at komme på google, der kommer til at står meget men det vil også give godt på google, eller de andre sider i forhold til bing og de andre steder, jeg kan selv sidde og drive en blog i mellem tiden jeg sidder og skriver teksterne så jeg kan dele lidt op på den måde at, lægge en lille tekst du på bloggen. så kan man håbe på at logge nogle kunder fordi min ide her var at skrive, en lille tekst med historien eller hvad det nu er også logge kunden til på den måde, at hvis de vil ave mere af det de læser så, kan de få resten dette sted, fx link eller skrive det i tekst form, man kunne også lave noget google sjov eller et eller andet, bare for at tiltrække flere kunder her tænker jeg dog på twitter eller facebook, eller måske noget helt andet, din opgave i dette din opgave i dette vil være at du sætter teksterne rigtigt op på hjemmeside, ud over dette hvis du selv havde lys til dette, dette er bare en ide men ikke et krav. det ville være godt hvis du ville være godt til at oversætte fra dansk til engelsk, da vi så kan udvikle hjemmeside med det samme til et andet sprog. og på dem måde tiltrække flere kunder til og dette vil så give en stører indtjenings mulighed, enden via downloads eller via den siden der vil tage langtid, eller som skrevet før at vi kunne sælge dem via bøger eller måske en hel anden mulighed, fra hjemmesiden er førdig opstillet og klar, ville du jo have noget tid i overs så her ville du kunne skrive efter det jeg skriver, også oversætte det til et andet sprog, der kommer til at være så meget tekst på denne side at jeg er ret overbevidst om at på en dag der vil den på google første plads, som sagt har jeg skrevet en hel del i forvejen så det er lige til at smide på hjemmeside, lidt om mig jeg er en bror på 28 år som elsker dette som jeg sidder og skriver om, jeg er meget målrettet og elsker det jeg laver så det bliver intet problem med at få dette op at stå, da jeg allerede sidder og kæmper for det nu jeg er selv en stille og rolig type der sidder foran computeren hele dagen for at få dette op at stå, det er det jeg sidder og fokusere på lige nu ellers så er jeg en meget hjælpsom mand hvis jeg har mulighed for det, P.s der kan snakket om det |
partnerskab
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)