<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/24.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uanset hvilken branche du er i, vil du have brug for hjælp udefra. Det kan være, når du vokser og skal have løst opgaver, som du ikke selv kan håndtere eller ikke har tid til. Det kan også være i forbindelse med kapitalrejsning, eller når du skal have rådgivning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Heldigvis findes der her i Danmark en fantastisk god industri af virksomhedsservices og kloge folk, der kun venter på at hjælpe dig. Her i forummet finder vi hinanden, uanset om du skal have en kontakt i Svendborg, en ung til lageret eller en der kan rydde på din server.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her vi udvider hinandens netværk ved simpelthen at henvise til personer i hinandens netværk.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>partnerskab</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1671710.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 13 Jan 2016 20:13:00 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1671710</guid><dc:creator>davs</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1671710.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=1671710&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;partnerskab&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;Kontakt oplysninger heysaheysa@outlook.dk&lt;/span&gt;&amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; Min ide&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;ang&amp;aring;ende min ide drejer det sig om en hjemmeside, som jeg selv er igang med at kode. jeg kunne dog godt bruge lidt hj&amp;aelig;lpe til denne side, da der er meget der skal lave p&amp;aring; den jeg er dog f&amp;oslash;rst lige g&amp;aring;et igang s&amp;aring; det. ville v&amp;aelig;re en ide hvis du kunne kode ogs&amp;aring;, &amp;nbsp;da jeg ikke skal bruge s&amp;aring; langtid p&amp;aring; det opgaven her vil v&amp;aelig;re at du tager koderne og s&amp;aelig;tter dem sammen, da jeg ikke har t&amp;aelig;nkt mig at bruge for meget tid p&amp;aring; dette da jeg ogs&amp;aring; har en anden opgave. som jeg skal udf&amp;oslash;rer&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;den hurtige vej i dette kan dog v&amp;aelig;re at hvis du ikke vil bruge for mange timer p&amp;aring; dette, kan vi dog g&amp;oslash;re s&amp;aring;dan at man kan downloade det i en bog, eller k&amp;oslash;be den til en hvis pris.&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;den langsomme vej, er at jeg skal sidde og kode endnu mere selv, men denne vej vil det tage l&amp;aelig;ngere tid at ops&amp;aelig;tte hjemmeside, det vil tage l&amp;aelig;ngere tid og kode dette da der skal laves en hej del om, men denne side vil det dog ogs&amp;aring; komme til at se god ud, efter dette er lavet skal der dog bare kopieres nogle ekstra sider i stedet for vi skal sidde og kode det helt fra bunden af igen, dette er en fordel ved denne vej det kommer til at tage lidt sit, da der er meget der skal kode sammen, s&amp;aring; der er en helt og hurtig vej og der er en langsom og kedelig vej men det kommer dog til at set godt ud, jeg kom til at t&amp;aelig;nke p&amp;aring; hvis du er god til at blogge, det jeg mener med dette er at hvis du heller vil lave en blog ud af det, s&amp;aring; det g&amp;aring;r hurtigere s&amp;aring; kan vi dog ogs&amp;aring; g&amp;oslash;re dette s&amp;aring; l&amp;aelig;nge der kommer penge ind i det fordi det kommer til at tage sin tid, og fordi det er en meget god viden som vil kunne have&amp;nbsp;p&amp;aring; denne siden. s&amp;aring; jeg har n&amp;oslash;d til at tage betaling for dette, fordi det er ikke lige en opgave p&amp;aring; to dage&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;ud over dette kunne det dog ogs&amp;aring; g&amp;oslash;re p&amp;aring; en anden m&amp;aring;de at man lavede siden og betalte for at kunne bruge den, ogs&amp;aring; kunne jeg s&amp;aelig;lge yderligere ud af den viden jeg. sidder og skriver om s&amp;aring; dette vil v&amp;aelig;re en yderligere mulighed for at tjene der, der er et par forskellige muligheder vi kan jo kun starte et sted af gange og ikke bare tro det skal v&amp;aelig;re for dag 1 af, men jeg vil dog g&amp;oslash;re min del af arbejdet sammen dag jeg sender teksterne til dig, s&amp;aring; har jeg lagt dem ud p&amp;aring; nettet hvor de dog skulle ligge, for at tiltr&amp;aelig;kke kunderne.&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;lidt om min opgave&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;min opgave vil best&amp;aring; i at jeg st&amp;aring; for alt tekst, p&amp;aring; hjemmeside fra start til slut. eller via b&amp;oslash;ger&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;jeg vil dog p&amp;aring; et senere tidspunkt begynde at sidde og undervise elever, og s&amp;aring; kunne man ogs&amp;aring; tjene lidt der. eller det kunne g&amp;aring; ind over prisen for at kunne ind p&amp;aring; hjemmeside, eller det kunne v&amp;aelig;re en anden mulighed m&amp;aring;ske med noget rabat kode eller, g&amp;oslash;r det som betale for 1 f&amp;aring; 1.2 eller 2. uger med i eller et eller andet, ud over dette vil jeg p&amp;aring; et tidspunkt begynde at det forskellige ting hen af vejen, og ville v&amp;aelig;re en fordi hvis du kunne have tid til at kigge siderne igennem, dog skal jeg nok skrive i et hint i overskriften, s&amp;aring; du nogle lunde ved hvor meget der skal l&amp;aelig;gges i det,&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;markedf&amp;oslash;ring&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;med dette dette jeg sidder og skriver om vil det give seo i sig selv, s&amp;aring; der skal ikke kigges p&amp;aring; seo for at komme p&amp;aring; google, der kommer til at st&amp;aring;r meget men det vil ogs&amp;aring; give godt p&amp;aring; google, eller de andre sider i forhold til bing og de andre steder, jeg kan selv sidde og drive en blog i mellem tiden jeg sidder og skriver teksterne s&amp;aring; jeg kan dele lidt op p&amp;aring; den m&amp;aring;de at, l&amp;aelig;gge en lille tekst du p&amp;aring; bloggen. s&amp;aring; kan man h&amp;aring;be p&amp;aring; at logge nogle kunder fordi min ide her var at skrive, en lille tekst med historien eller hvad det nu er ogs&amp;aring; logge kunden til p&amp;aring; den m&amp;aring;de, at hvis de vil ave mere af det de l&amp;aelig;ser s&amp;aring;, kan de f&amp;aring; resten dette sted, fx link eller skrive det i tekst form, man kunne ogs&amp;aring; lave noget google sjov eller et eller andet, bare for at tiltr&amp;aelig;kke flere kunder her t&amp;aelig;nker jeg dog p&amp;aring; twitter eller facebook, eller m&amp;aring;ske noget helt andet,&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;din opgave i dette&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp;din opgave i dette vil v&amp;aelig;re at du s&amp;aelig;tter teksterne rigtigt op p&amp;aring; hjemmeside, ud over dette hvis du selv havde lys til dette, dette er bare en ide men ikke et krav. det ville v&amp;aelig;re godt hvis du ville v&amp;aelig;re godt til at overs&amp;aelig;tte fra dansk til engelsk, da vi s&amp;aring; kan udvikle hjemmeside med det samme til et andet sprog. og p&amp;aring; dem m&amp;aring;de tiltr&amp;aelig;kke flere kunder til og dette vil s&amp;aring; give en st&amp;oslash;rer indtjenings mulighed, enden via downloads eller via den siden der vil tage langtid, eller som skrevet f&amp;oslash;r at vi kunne s&amp;aelig;lge dem via b&amp;oslash;ger eller m&amp;aring;ske en hel anden mulighed,&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;fra hjemmesiden er f&amp;oslash;rdig opstillet og klar, ville du jo have noget tid i overs s&amp;aring; her ville du kunne skrive efter det jeg skriver, ogs&amp;aring; overs&amp;aelig;tte det til et andet sprog, der kommer til at v&amp;aelig;re s&amp;aring; meget tekst p&amp;aring; denne side at jeg er ret overbevidst om at p&amp;aring; en dag der vil den p&amp;aring; google f&amp;oslash;rste plads, som sagt har jeg skrevet en hel del i forvejen s&amp;aring; det er lige til at smide p&amp;aring; hjemmeside,&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;lidt om mig&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;jeg er en bror p&amp;aring; 28 &amp;aring;r som elsker dette&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div&gt;
&lt;p&gt;som jeg sidder og skriver om, jeg er meget m&amp;aring;lrettet og elsker det jeg laver s&amp;aring; det bliver intet problem med at f&amp;aring; dette op at st&amp;aring;, da jeg allerede sidder og k&amp;aelig;mper for det nu jeg er selv en stille og rolig type der sidder foran computeren hele dagen for at f&amp;aring; dette op at st&amp;aring;, det er det jeg sidder og fokusere p&amp;aring; lige nu ellers s&amp;aring; er jeg en meget hj&amp;aelig;lpsom mand hvis jeg har mulighed for det,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;P.s der kan snakket om det&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>