Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

weebio webshop...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

har downloadet systemet og det ser ud til at fungere fint og designet er flot... men er der nogle ørne her på forum? for jeg er newbie og ved ikke hvordan jeg fjerner  teksten "FILTRERING SAMLINGER" som er overskriften over "collection menu", som jeg forøvrigt har fjernet... da jeg kun har brug for en top menu..

mvh 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:07

Hejsa

Weebio er ikke (endnu) en af de helt store løsninger på shop-markedet, så jeg tror du får vanskeligt ved at finde andre end dem der kan hjælpe dig med Weebio specifikke ting.

Jeg kender ikke deres løsning, men måske er det muligt at rette for en Webudvikler, men du skal nok ikke kigge efter en Weebio mand her, dem tror jeg ikke der er så mange af - det gør selvfølgelig at det bliver lidt dyrere da han jo først skal sætte sig ind i løsningen - så hvis jeg var dig ville jeg starte med at tage fat i deres support

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

Bryan, som er indehaver er Weebio er tit aktiv her på Amino. Mon ikke han kan være dig behjælpelig i denne forbindelse? :) Ellers kan du prøve igennem deres support. (Linkhttp://www.weebio.dk/kontakt)

Jeg håber at du får løst dit problem :) 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Jeg har først set din besked nu, vi har support og du kan skrive til support@weebio.dk Det koster ikke noget. Jeg kan også få en til at ringe til dig, du kan eventuelt sende dit tlf nummer ti mig, 

Mvh Bryan

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:25

tak for respons, fint tager kontakt til support når jeg får tid.

mvh 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)