Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedøm mit website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen jeg ville høre om i ville komme med råd og en bedømmelse osv til min webshop. det er ik en gyldig hjemmeside da det bare er en prøve, jeg har bare sat lidt forskellige ting ind for har leget meget med tanken om at starte mit eget. jeg er en dreng på 14 og vil gerne lære af mine fejl så kom med det hele! jeg ved godt der er nogen fejl som jeg ik kan finde ud af at fikse feks som at man ik kan vælge str. ordenligt. forsæt god dag! :)

link: http://www.yourvismawebsite.com/demo-for-kasper-hansen

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville droppe den hotmail.com adresse som det første. Det virker ret uprofessionelt.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også bare en jeg lavet hurtigt så jeg kunne komme igang, som sagt den er langt fra startet men tak for tippet!

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Der er mange ting at tage fat på.

Til en start har du jo næsten ingen varer i din shop, så her kan du jo starte med at fylde på.
Jeg ville nok lave en form for hvidbog i forhold til standarter, her tænker jeg bla. på din kategori sider, hvor div. tekster laver forskellige str. bokse.

En lille ting jeg lige fladt over var de billeder du benytter. Jeg kan se billeder som tilhører Bestseller, har du brugsrettigheder til at benytte disse?

Du skal nok lave en ny baggrundswrapper, da det ikke er så pænt med skæringer, alt efter hvilken skærm du sidder ved.

Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tak for dit svar, nej jeg har ikke brugsrattiggeder jeg har ingen varer lige pt det var bare for at have noget inde på shoppen så den ikke var helt tom :) 

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker ret rodet og som noget du har smidt sammen en eftermiddag. Hvis jeg skal være helt ærlig ville jeg flygte når jeg så den. Dels for den er rodet og uoverskuelig og dels fordi den lidt ligner de der sider der er når man taster en adresse forkert. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med de andre i, at siden virker ufærdig og en anelse uprofessionel. Jeg ville personligt aldrig købe noget derfra. Der skal arbejdes meget mere med siden. Men mist ikke modet, det er bare at klø på.

Rent designmæssigt synes jeg du skal bevæge dig væk fra det mørke, og gå over til det lyse. Webshops med mørke baggrunde er ikke til alle brancher, slet ikke tøjbranchen, hvis du spørger mig. Gå også gerne full-width i designet. Det er moderne og giver gode muligheder for kampagnebilleder og responsive egenskaber.

Cheap Fashion Danmark er nok også et navn jeg ville genoverveje. Det skriger ikke ligefrem kvalitet og god service. 

Nu kender jeg ikke systemet du bruger her, men jeg ville da klart anbefale dig at kigge på gratis systemer som WooCommerce eller Prestashop. En betalt løsning som Shopify er også glimrende. De giver dig et fantastisk udgangspunkt som nystartet.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Boel Laursen:

Cheap Fashion Danmark er nok også et navn jeg ville genoverveje. Det skriger ikke ligefrem kvalitet og god service. 

Der kan vel også opstå lidt forvirring mellem Cheap Fashion og Cheap Monday hvis man er lidt for hurtig

Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! Jeg skal nok huske det med det hvide design, navnet er heller ik noget jeg ville bruge bare noget der faldt mig ind :-)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

kasper12356:

hej tak for dit svar, nej jeg har ikke brugsrattiggeder jeg har ingen varer lige pt det var bare for at have noget inde på shoppen så den ikke var helt tom :) 

I forhold til de billeder du benytter, ville jeg i en slem hurtig fart fjerne dem og finde noget andet som du har rettigheder til.
Til dels fordi alle kan finde din side og til dels fordi Bestseller har folk siddende som scanner nettet for deres billeder, og her kan du nemt komme i klemme.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)