Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google - hvordan sletter man hukommelsen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Hvordan sletter man "hukommelsen" på exlorer og adwords? Det er jo noget med at google kan huske hvis man har set en adwords annonce mange gange uden at klikke på den. Så skubber den annoncen ned osv. Har prøvet at rydde oversigten og slette cookies, men intet hjælper.. Hvad skal man gøre?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:58

> Hvordan sletter man "hukommelsen" på exlorer og adwords?

I Explorer er det let nok, men hvis du skal slette hukommelsen hos Google skal du nok have fat i en pæn håndfuld af de bedste Russiske hackere :)

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 17:24

Okay, du har ikke tilfældigvis deres numre vel) Stick out tongue

Ej, jamen hvordan gør man det så med explorer?

Og har lige opdaget den her tråd er havnet i forkert kategori - sorry!

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:59

Måske registrerer google din ip samtidig med hvilke annoncer der har været vst ?

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 22:22

Ja den husker mig ihvertfald på en eller anden måde. For har haft problemet en gang før med en annonce som jeg havde søgt meget på. Gør det jo ofte for at kontrollere konkurrenter osv. Klikker selvfølgelig aldrig på min egen, men flittigt på konkurrenternes (såmænd ikke for at koste dem penge men for at tjekke deres priser osv). Dette resulterede i at min annonce til sidst røg helt i bunden og faktisk ofte slet ikke blev vist overhovedet! (og det var ikke fordi den bare var på næste side eller lign. Den var VÆK).. Satte jeg mig så over på en anden computer lå min annonce nr. 1 eller 2 HVER gang... Men aner som sagt ikke hvad der gør det.. ;(

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)