Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web-shop, design - Arctic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Upernavik
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har planer om at lave web-shop med betalingssystem; web-shoppen vil vise live nordlys via min laptop m/ indbygget camera ( jeg bor i Nordgrønland ). Kan Skype bruges her ? Mon det er bedst med ekstern camera ?

Sprog: dansk & engelsk

Valuta: danske kroner ; dollar ; euro.

Hvilke web-design løsning er mest fordelagtigt, når det gælder den billige del af web-design & betalingssystemet ?

Vi har gode internetforbindelser  til omverdenen.  

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Din idé ligger simpelthen i at LIVE-Streame Nordlyset fra det indbyggede webcam i din laptop?

Mvh.
MBJ Trading

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gert

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår din produktlinjer på webshoppen helt. Du vil livestreame nordlys som et produkt der kan købes på webshoppen? Påtænker du at dine kunder får en bruger, hvorefter de kan logge ind og følge med eller hvorledes? 

Uanset hvad vil jeg da gerne høre ind til din forretningsidé, samt ønsker til webshoppen. Vi udarbejder vores webshops i WooCommerce, hvilket er et moderne og funktionelt CMS-system til hjemmesider og webshops. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en uforpligtende dialog omkring dine muligheder. Vi kan også være behjælpelig med betalingsløsning alt efter behov. 

Se et udvalg af vores referencer www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Hav en rigtig god aften :-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Gert

Gert:
web-shoppen vil vise live nordlys via min laptop m/ indbygget camera ( jeg bor i Nordgrønland ). Kan Skype bruges her ? Mon det er bedst med ekstern camera ?

Det at streame Nordlyset live er da en god idé, men det ville jeg nok gøre ved at investerer i et rigtigt webcam, og så streame direkte derfra og ind til din side, så ja jeg ville bruge et eksternt kamera hvis jeg var dig.

Gert:
Hvilke web-design løsning er mest fordelagtigt, når det gælder den billige del af web-design & betalingssystemet ?

Jeg ved ikke helt hvad du mener her, er det webshop-platform du spørger om ? så er der flere mulighder, sådan lidt afhængigt af hvad det er du gerne vil have, du kan se mere om løsningerne her: www.mhn-consulting.com/webshop/ - når det kommer til betalingssystem, så er der forskellige muligheder også, og hvad du gør her afhænger lidt af hvad hvilken platform du vælger, samt hvilke krav du har, skal du f.eks kunne tage rene dankort og MobilePay, eller er det fint nok med de internationale kort.

//Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)